Pozyskiwanie sponsorów na eventy
„Dobre drzewo nie wyrasta w spokojnym klimacie; im silniejsze wiatry, tym mocniejsze drzewa” J. Williard Marriot
FAQ
Pozyskiwanie sponsorów na eventy
Na początku swojej działalności organizowaliśmy hobbystycznie ogólnokrajowe eventy propagujące walkę z uzależnieniami wśród dzieci i młodzieży, dlatego wiemy jak to robić i mamy w tym własne doświadczenie.
Ze względu na swoje duże doświadczenie związane z organizowaniem eventów. Mamy dużą siatkę partnerów, którzy są gotowi do współpracy na zasadzie sponsoringu. Dodatkowo wiemy jak od początku pozyskać sponsora i utrzymywać z nim bardzo dobre kontakty. Zawsze chcemy, żeby korzyść była obustronna, dlatego przed pozyskaniem partnera, weryfikujemy dokładnie cel eventu.
Przed podjęciem współpracy dokładnie badamy cel wydarzenia. Na podstawie analizy, znamy mocne i słabe strony. Skupiamy się na tym, żeby w ofercie była korzyść obustronna. W ofertach przedstawiamy potencjalne zasięgi jakie może wygenerować event, jest to bardzo ważny czynnik dla potencjalnych klientów. Dodatkowo w ofercie przedstawiamy plan całego wydarzenia i oczekiwania klienta.
Zawsze staramy się, żeby współpraca ze sponsorami była długofalowa, dlatego przygotujemy dokumentacje fotograficzną z całego eventu, która jest później dostępna dla partnerów. Dodatkowo według skali wydarzenia zapraszamy lokalne, ogólnokrajowe media. O naszym evencie jest zawsze głośno, współpracowaliśmy m.in. z Radio Eska. Budujemy zasięgi, które są kierowane do grupy docelowej, przede wszystkim na różnych kanałach społecznościowych tworzymy kierunkowe posty, które zwiększają popularność wydarzenia.
Cena jest uwarunkowana wielkością eventu oraz celem, jakie niesie dane wydarzenie. Jeżeli widzimy, że cel jest szczytny to niejednokrotnie pomagaliśmy charytatywnie. Przed podjęciem współpracy rozmawiamy z klientem, a następnie wyciągamy wnioski.
Nie wiesz jak pozyskać sponsorów na event?
Pozostaw to nam, przed tym zachęcamy do skorzystania z darmowej konsultacji.