Cennik SellAbstract
Cennik
Przystępne ceny dla siły rozwoju Twojego biznesu - połącz usługi w jedną cenę - w abonamencie taniej
Dla mniejszych firm
(poniżej 1MLN przychodu)
5.000 - 10.000zł netto/msc + vat
Dla średnich firm
(od 1mln do 10mln przychodu)
10.000 - 20.000zł netto/msc + vat
Dla dużych firm
(od 10mln przychodu)
18.000 - 30.000zł netto/msc + vat
Jakie czynności są zawarte w abonamencie?
Analiza rynku konkurencji
Warsztat początkowy
Analiza strategii sprzedażowej
Analiza strategii prospectingowej
Analiza procesów sprzedażowych
Analiza grupy docelowej
Monitorowanie trendów sprzedażowych w branży
Projektowanie i wdrażanie strategii sprzedażowej
Projektowanie i wdrażanie strategii prospectingowej
Poprawa procesów sprzedażowych
Konsultacje sprzedażowe
Warsztaty sprzedażowe dla zespołu
Warsztaty sprzedażowe dla zespołu
Doradztwo sprzedażowe
Czegoś brakuje? Zapytaj czy wchodzi w zakres współpracy!
Dla mniejszych firm
(poniżej 1MLN przychodu)
5.000 - 10.000zł netto/msc + vat
Dla średnich firm
(od 1mln do 10mln przychodu)
10.000 - 20.000zł netto/msc + vat
Dla dużych firm
(od 10mln przychodu)
18.000 - 30.000zł netto/msc + vat
Jakie czynności są zawarte w abonamencie?
Analiza rynku konkurencji
Warsztat początkowy
Analiza strategii marketingowej
Analiza działań marketingowych
Projektowanie strategii marketingowej
Analiza grupy docelowej
Poprawa działań marketingowych - zwiększanie konwersji
Projektowanie i wdrażanie content marketingu
Działania social selling
Wprowadzanie webinarów - skupionych na pozyskiwaniu klientów i zwiększaniu widoczności marki
Analiza potencjału modelu afiliacyjnego + projekt i wdrożenie modelu
Działania prospectingowe
Działania marketingowe
Warsztaty marketingowe dla zespołu
Wdrażanie narzędzi marketingowych
Doradztwo marketingowe
Poprawa wydajności oraz designu strony
Czegoś brakuje? Zapytaj czy wchodzi w zakres współpracy!
Potrzebujesz indywidualnej usługi dla Twojej firmy?
Zapytaj nas o wycenę
Dlaczego warto nawiązać współpracę z SellAbstract?
Mierzalne efekty
Nowe atrakcyjne kanały pozyskiwania klientów
Ułożone procesy sprzedażowe i marketigowe
Trafne strategie sprzedażowe i marketingowe oparte na mocnym źródle siły
Doskonałą orientacje w swoim rynku konkurencji - dzięki dokładnej analzie otwieramy nowe możliwości
Zwiększamy Twoją skuteczność domykania leadów - zwiększamy konwersje
Wzrost sprzedaży
Chcesz poprawić swoje wyniki? Skontaktuj się z nami
O co najczęściej pytają nas klienci?
W relacji z klientem mocny nacisk kładziemy na budowanie zaufania w oparciu o szczerość
SellAbstract tworzy zespół pracowników – ekspertów, którzy pracowali na szczeblach kierowniczych w korporacyjnych firmach. Decydując się na współpracę z SellAbstract masz pewność, że do Twojego projektu zasiądzie zespół praktyków i zaangażuję się przynajmniej w 100%, żeby wywiązać się z umowy. Najważniejsze dla nas jest zaufanie klienta i jakość świadczonych usług, dlatego nie boimy się odpowiadać na trudne pytania. Zatrudnienie pracownika do danego projektu, wiąże się często dodatkowymi kosztami początkowymi (koszt rekrutacji, koszt wdrożenia) i nigdy nie ma się pewności, że pracownik sprosta oczekiwaniom. Dzięki współpracy z SellAbstract masz pewność, że eksperci dzięki osobistemu doświadczeniu, a także doświadczeniu nabytemu przy obsłudze firm podczas pracy w SellAbstract, wniosą pełne zaangażowanie i umiejętności, które wynikają z praktyki.
Z całego serca chcielibyśmy zagwarantować sukces, który będzie widoczny już w początkowej fazie projektu. Jednak jesteśmy realistami, którzy bardzo mocno cenią sobie zaufanie klienta i nie chcemy obiecywać „gruszek na wierzbie”. Sprzedaż to proces, na który wpływa wiele czynników. Dołożymy wszelkich starań, żeby wywiązać się z umowy i poprawić jakościowo sprzedaż naszych klientów, a podczas trwania całej umowy nie będziemy unikać trudnych pytań i na bieżąco będziemy przesyłać raporty jak nasza praca wpływa na zwiększenie jakości sprzedaży Zleceniodawcy.
Oczywiście nie mamy z tym problemu i jesteśmy otwarci na wzór umowy.
Na rynku konsultingowym w Polsce jest wiele fachowych firm, które sami często polecamy dalej. Nie boimy się rozmawiać o naszej konkurencji, a często, gdy sami widzimy, że nie jesteśmy najlepszym wyborem dla naszego klienta to wprost o tym mówimy i wskazujemy firmę, która może być lepszym rozwiązaniem. Dla nas najważniejsze jest relacja oparta na zaufaniu i szacunku do naszego Klienta, dzięki czemu cyklicznie nasi klienci polecają nasze usługi dalej.
W środowisku konsultingowym panuje niepisana zasada: „im firma ma większy przychód tym więcej pracy trzeba włożyć”. Z naszego doświadczenia możemy zgodzić się z powyższą tezą i zawsze przy obsłudze większych firm angażujemy większy zespół, żeby sprostać oczekiwaniom klienta.
Będąc szczerym w stosunku do naszego klienta, nie możemy zawsze podejmować współpracy z każdą firmą. Przede wszystkim przed podjęciem współpracy chcemy być pewni, że nasza praca wpłynie pozytywnie na firmę Zleceniodawcy, a także chcemy być pewni, że nasza praca będzie zbudowana na wzajemnym szacunku i zaufaniu. To wartości, które zawsze napędzają pozytywnie prace i przynoszą pozytywne efekty.
Skorzystaj z darmowej wiedzy
Zobacz nasze ostatnie blogi
Marketing internetowy B2B Marketing B2B – jak tworzyć marketing w firmie? Marketing internetowy B2B (business-to-business) to proces promocji i sprzedaży produktów lub usług od jednej firmy do drugiej. W marketingu internetowym B2B kluczową rolę odgrywa komunikacja marketingowa dopasowana do specyficznych potrzeb klientów biznesowych, którzy oczekują profesjonalnych i wartościowych informacji. Kanały takie jak media społecznościowe (głównie […]
Zmiany w cold mailingu po 10 listopada 2024 r. Jak działać? Europa w tym Polska wprowadza co raz bardziej restrykcyjne prawo, która znacznie ogranicza ruchy i działania marketingu bezpośredniego. Na rynku marketerów i wyspecjalizowanych firm w prowadzeniu kampanii cold mailingu i cold callu, widzialna jest panika spowodowana drakońskimi karami w przypadku nieprzestrzegania regulacji prawnych. Czy […]
Jak zaplanować budżet marketingowy? Czy wiesz, że brak odpowiedniego planowania budżetu marketingowego może prowadzić do marnowania zasobów i nieosiągnięcia zamierzonych celów? Skuteczny budżet marketingowy to fundament każdej udanej kampanii, a jego właściwe zaplanowanie wymaga precyzyjnego określenia celów, analizy dotychczasowych działań, zrozumienia grupy docelowej oraz wyboru odpowiednich kanałów komunikacji. W naszym artykule pokażemy, jak krok po […]
Na co dzień chętnie udostępniamy naszą wiedzę!