Zmiany w cold mailingu po 10 listopada 2024 r. Jak działać?
Europa w tym Polska wprowadza co raz bardziej restrykcyjne prawo, która znacznie ogranicza ruchy i działania marketingu bezpośredniego. Na rynku marketerów i wyspecjalizowanych firm w prowadzeniu kampanii cold mailingu i cold callu, widzialna jest panika spowodowana drakońskimi karami w przypadku nieprzestrzegania regulacji prawnych. Czy to koniec coldmailingu i „zimne” ruchy przechodzą do lamusa?
Ustawodawca wprowadzając nowe prawo komunikacji elektronicznej w art. 444 ust 1 pkt 81 wyraźnie wskazał, że kto używa automatycznych systemów wywołujących lub używa telekomunikacyjnych urządzeń końcowych do celów przesyłania informacji handlowej bez uprzedniego uzyskania zgody abonenta lub użytkownika końcowego, podlega administracyjnej karze pieniężnej. Kara może sięgać 3% przychodu ukaranego podmiotu osiągniętego w poprzednim roku kalendarzowym lub do 1 000 000 zł, zastosowanie ma to co wyższe.
Czy istnieje luka by ominąć restrykcyjne prawo?
Nie będziemy szukać tutaj haczyków i innych luk prawnych, które są na granicy prawa. Wskażemy całkowicie legalny sposób na działanie zgodnie z prawem i osiąganie wymiernych celów marketingowo-sprzedażowych. Wypowiadamy się jako specjaliści z dziedziny sprzedaży i marketingu, a także pasjonaci prawa.
Jak działać zgodnie z prawem?
Wszystkie firmy działające w marketingu bezpośrednim powinny skupić się na tworzeniu contentu, który będzie przyciągał odbiorców i będzie pozyskiwał zgody na bezpośrednie działania marketingowe.
SellAbstract rozwiązaniem na tworzenie contentu, który przynosi korzyści sprzedażowe i zapewnia zgody na działania marketingowe
Wyspecjalizowaliśmy się w tworzeniu contentu, który jest oparty na potrzebach i najczęstszych obiekcjach klientów. Planujemy i tworzymy materiały, które są odpowiedzą na obiekcje klientów i są skupione na ich potrzebach przez co zachęcamy ich do interakcji i zostawiania zgód marketingowych.
Dlaczego warto nawiązać współpracę z SellAbstract?
Mierzalne efekty
Nowe atrakcyjne kanały pozyskiwania klientów - zwiększona konwersja
Zaplanowany content zwiększający sprzedaż
Content oparty na potrzebach potecjalnych klientów, który zachęca do interakcji
Przemyślany content zapewnia zgody marketingowe na działania marketingowe
Zwiększamy Twoją skuteczność domykania leadów - zwiększamy konwersje
Wzrost sprzedaży
Skorzystaj z 15 minut darmowej konsultacji i sprawdź jak możemy Ci pomóc dostosować Twoją strategię pozyskiwania klientów do obowiązującego prawa.
Skontaktuj się telefonicznie
Skontaktuj się mailowo
Gdzie planujemy i tworzymy content zwiększający konwersje?
Spotify
Strona internetowa
Youtube
TikTok
Działania bezpośrednie
Jak zwykle zaczynamy współprace?
Warsztat początkowy
Analiza działań + analiza rynku konkurencji
Dokładna analiza dotychczasowych działań sprzedażowo-marketingowych, podobnie jak precyzyjna diagnoza mechanika, umożliwia naprawę bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W trakcie warsztatów, analiza konkurencji stanowi kluczowy element, dostarczając niezbędnych danych do opracowania efektywnego planu naprawczego
Analiza grupy docelowej i wyznaczonych osób decyzyjnych
Dzięki analizie konkurencji dysponujemy pełnym obrazem możliwości rynkowych, co pozwala ocenić, czy dotychczasowa grupa docelowa była optymalnym wyborem dla naszego Zleceniodawcy. Precyzyjne zidentyfikowanie kluczowych osób decyzyjnych w procesie sprzedaży umożliwia znaczące skrócenie cyklu sprzedażowego oraz zwiększenie jego efektywności.
Analiza osób decyzyjnych i ich najczęstszych problemów, wyzwań, obiekcji, które mogą występować w czasie procesu zakupowego.
Analiza osób decyzyjnych oraz ich najczęstszych problemów, wyzwań i obiekcji, które mogą pojawić się w trakcie procesu zakupowego, pozwala na lepsze dopasowanie strategii sprzedażowej. Zrozumienie tych kluczowych aspektów umożliwia skuteczniejsze adresowanie potrzeb klientów, a także na tworzenie odpowiedniego contentu, co przekłada się na wyższą efektywność i sukces transakcji.
Wypracowanie propozycji wartości i contentu opartego na mocnym źródle siły
Rzetelne opracowanie trzech kluczowych punktów z warsztatu początkowego pozwala nam precyzyjnie określić kierunek i formę contentu, który będzie odpowiadał na potrzeby, problemy i wyzwania klientów. Dobrze przemyślany content wspiera dział sprzedaży w skutecznym neutralizowaniu potencjalnych obiekcji klientów. Nasza starannie ukształtowana propozycja wartości, oparta na solidnych fundamentach, zapewni nam przewagę rynkową oraz unikalną wartość, trudną do skopiowania przez konkurencję.
Skorzystaj z 15 minut darmowej konsultacji, gdzie będziemy mogli porozmawiać o Twoim wyzwaniu i wspólnie ocenimy czy możemy Ci pomóc.
Skontaktuj się telefonicznie
Skontaktuj się mailowo
Skonsultuj z nami Twoje możliwości w prowadzeniu kampanii marketingowych po zmianach regulacji prawnych
Współpracuj z nami i zyskaj na zwiększeniu skuteczności sprzedaży i prowadzeniu contentu, który zyskuje interakcje od klientów.