Czym jest feedback (what is feedback)?
Czym jest feedback (what is feedback)?
Podczas rekrutacji co raz częściej spotykamy się ze słowem feedback. Możemy wyróżnić pozytywny feedback oraz negatywny feedback. Czym jest feedback? Najprościej mówiąc jest to informacja zwrotna – metoda informacji zwrotnej na temat odbioru naszej aplikacji na stanowisko, na które składaliśmy aplikacje.
Dlaczego feedback jest ważny (why feedback is important)?
Konstruktywny korygujący feedback (constructive feedback) wskaże nasze zalety oraz błędy, które popełniamy. Otrzymany feedback może nam pomóc w udoskonaleniu naszej pracy, a także w przyszłości tak cenną wiedzę możemy wykorzystać podczas rekrutacji.
https://www.sellabstract.pl/o-nas/
Rodzaje feedbacku
Wyróżniamy kilka rodzaje feedbacku. Metoda informacji zwrotnej ma służyć constructive feedback, dzięki czemu odbiorca feedbacku wie co robi dobrze, a co źle. Dobry feedback przekazaną informacje zwrotną wzmacnia dobrymi argumentami.
Pozytywny feedback
Otrzymany dobry feedback może zmotywować pracownika do dalszej pracy, a także dać mu podstawę do czucia się ważnym w organizacji. W pozytywnym feedbacku skupmy się na czynnościach, które pracownik robi dobrze i jak jego praca pozytywnie wpływa na pracę całej firmy – to jeden z przykładów pozytywnego feedbacku.
Przykład pozytywnego feedbacku
Feedback w pracy (feedback at work):
W ostatnim czasie mocno poprawiłeś wyniki sprzedażowe. Nie jesteś jeszcze liderem sprzedaży ale powoli pniesz się do góry. Czy potrzebujesz naszego wsparcia w jeszcze większym poprawieniu wyników?
Negatywny feedback
Otrzymany feedback nawet ten najbardziej negatywny może nas zmotywować do pracy. Pamiętajmy, że trzeba przekazać negatywny feedback w umiejętny sposób. Udzielać negatywny feedback jest nieprzyjemny dla obydwu stron. Naszemu odbiorcy musimy pokazać cel negatywnej informacji zwrotnej, a także podkreślić nasze oczekiwania. Musimy zrobić to na miękko, skupiając się na emocjach odbiorcy, z pełnym szacunkiem dla odbiorcy.
Podsumowanie feedback
Dostarczenie informacji zwrotnej (feedback delivery) – może służyć podniesieniu umiejętności odbiorcy. Celem nie jest krytyka ale motywacja do dalszej pracy.
Sprawdź nasze inne wpisy:
Dlaczego warto nawiązać współpracę z SellAbstract?
Mierzalne efekty
Nowe atrakcyjne kanały pozyskiwania klientów - zwiększona konwersja
Zaplanowany content zwiększający sprzedaż
Content oparty na potrzebach potecjalnych klientów, który zachęca do interakcji
Przemyślany content zapewnia zgody marketingowe na działania marketingowe
Zwiększamy Twoją skuteczność domykania leadów - zwiększamy konwersje
Wzrost sprzedaży
Skorzystaj z 15 minut darmowej konsultacji i sprawdź czy możemy Ci pomóc
Skontaktuj się telefonicznie
Skontaktuj się mailowo
Gdzie planujemy i tworzymy content zwiększający konwersje?
Spotify
Strona internetowa
Youtube
TikTok
Działania bezpośrednie
Jak zwykle zaczynamy współprace?
Warsztat początkowy
Analiza działań + analiza rynku konkurencji
Dokładna analiza dotychczasowych działań sprzedażowo-marketingowych, podobnie jak precyzyjna diagnoza mechanika, umożliwia naprawę bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W trakcie warsztatów, analiza konkurencji stanowi kluczowy element, dostarczając niezbędnych danych do opracowania efektywnego planu naprawczego
Analiza grupy docelowej i wyznaczonych osób decyzyjnych
Dzięki analizie konkurencji dysponujemy pełnym obrazem możliwości rynkowych, co pozwala ocenić, czy dotychczasowa grupa docelowa była optymalnym wyborem dla naszego Zleceniodawcy. Precyzyjne zidentyfikowanie kluczowych osób decyzyjnych w procesie sprzedaży umożliwia znaczące skrócenie cyklu sprzedażowego oraz zwiększenie jego efektywności.
Analiza osób decyzyjnych i ich najczęstszych problemów, wyzwań, obiekcji, które mogą występować w czasie procesu zakupowego.
Analiza osób decyzyjnych oraz ich najczęstszych problemów, wyzwań i obiekcji, które mogą pojawić się w trakcie procesu zakupowego, pozwala na lepsze dopasowanie strategii sprzedażowej. Zrozumienie tych kluczowych aspektów umożliwia skuteczniejsze adresowanie potrzeb klientów, a także na tworzenie odpowiedniego contentu, co przekłada się na wyższą efektywność i sukces transakcji.
Wypracowanie propozycji wartości i contentu opartego na mocnym źródle siły
Rzetelne opracowanie trzech kluczowych punktów z warsztatu początkowego pozwala nam precyzyjnie określić kierunek i formę contentu, który będzie odpowiadał na potrzeby, problemy i wyzwania klientów. Dobrze przemyślany content wspiera dział sprzedaży w skutecznym neutralizowaniu potencjalnych obiekcji klientów. Nasza starannie ukształtowana propozycja wartości, oparta na solidnych fundamentach, zapewni nam przewagę rynkową oraz unikalną wartość, trudną do skopiowania przez konkurencję.
Skorzystaj z 15 minut darmowej konsultacji, gdzie będziemy mogli porozmawiać o Twoim wyzwaniu i wspólnie ocenimy czy możemy Ci pomóc.
Skontaktuj się telefonicznie
Skontaktuj się mailowo
Chcesz zwiększyć umiejętności Twoich pracowników?
Zapraszamy na szkolenia sprzedażowe, które praktycznie zwiększą umiejętności Twoich pracowników!