Funkcje i możliwości systemu CRM
Funkcje i możliwości systemu CRM
Praktycznie każdy z nas wie, że obsługa klienta dzięki systemowi CRM staje się znacznie efektywna i bardziej wydajna. Inwestowanie w system CRM zwykle spłaca się już w początkowej fazie korzystania z systemu CRM. To przede wszystkim zarządzanie relacjami z klientami, dzięki czemu jesteśmy pewni, że o żadnym kontakcie z klientem nie zapomnimy. Zanim przejdziemy do najważniejszych funkcji i możliwości systemu CRM odpowiedzmy czym jest CRM?
https://www.sellabstract.pl/kontakt/
Czym jest CRM – definicja CRM?
CRM – definicja jest to system, który porządkuje zarządzanie relacjami z klientami. Filozofia działania systemu CRM to połączenie „starego” papierowego kalendarza z wirtualną asystentką, która pamięta o każdym spotkaniu i zna wszystkich klientów. Wzbogacony o najnowsze narzędzia CRM pełni również funkcje „dyrektora finansowego”, który skaluje nam każdego klienta i liczy rentowność naszych szans sprzedaży i marketingu. Do czego służy system crm, zastosowań jest naprawdę wiele, a jego elastyczność jest ogromna. System CRM każdy może dostosować do indywidualnych potrzeb
https://www.sellabstract.pl/kanal-nowoczesny/
Do czego służy system CRM?
Naszym zdaniem każdy powinien korzystać z oprogramowania CRM dla firm. System CRM umożliwia uporządkowanie naszej bazy klientów – bazy CRM. Z praktyki korzystania z systemu CRM, każdy kontakt z klientem jest rejestrowany w systemie CRM, dzięki systemowi CRM przy dużej bazie klientów dokładnie wiemy na jakim etapie kontaktu z klientem jesteśmy. Wiemy do którego klienta mamy wysłać ofertę, a któremu mamy się przypomnieć. Współczesne systemy CRM wzbogacone są o nowoczesne narzędzia CRM do prospectingu (integracje z innymi narzędziami), dzięki czemu nie musimy korzystać z różnych programów. Główne funkcjonalności systemów CRM to gromadzenie informacji na temat obsługi klientów. Zarządzanie relacjami z klientami w crm jest uporządkowane i w szybki sposób możemy uzyskać całą historię kontaktu z klientem. Korzyści z wdrożenia systemu CRM zobaczymy już na początku. Nasz zespół sprzedażowy zostanie wzbogacony o nowe narzędzia CRM, a my będziemy mogli bardziej mierzyć ich efektywność pracy, a przede wszystkim skuteczność systemu CRM w zwiększaniu sprzedaży.
https://www.sellabstract.pl/doradztwo-sprzedazowe/
Zalety programu CRM
Poznajmy zalety systemu CRM:
- zbieranie sprzedażowych danych dotyczących klienta – dane do analizy systemów CRM,
- tworzenie lejków sprzedażowych,
- mobilność systemów CRM – większość nowoczesnych systemów CRM umożliwia działanie w chmurze, dzięki czemu mamy dostęp do przydatnych nam informacji w naszych smartfonach, tabletach – system CRM w chmurze,
- integracja systemu CRM – z nowoczesnymi programami do Prospectingu – pozyskiwaniu leadów,
- Zaawansowana baza kontaktów – możliwość prowadzenia ewidencji kontaktu z historią kontaktu z klientem,
- Zarządzanie relacjami z klientami online – nowoczesne systemy CRM w swojej ofercie mają moduł funkcjonalności CRM – e-mail marketingu i sprzedaży, gdzie poza kampaniami e-mail marketingowymi – możemy śledzić, czy klient otworzył naszą ofertę i ile czasu poświęcił na jej przeczytanie. Uzyskane tak niezbędne dane mogą nam służyć do stworzenia dla klienta indywidualnej oferty handlowej,
- Automatyzacja systemu CRM – automatyczne tworzenie trasówek dla handlowców na podstawie systemu CRM, automatyczne wysyłanie wiadomości, autoresponderów …,
- Wizualizacja procesów sprzedażowych – w prosty sposób mamy przedstawione nasze szanse sprzedażowe – umówione spotkania – finały sprzedażowe, dzięki czemu możemy ciągle monitorować naszą sprzedaż i marketing,
- Automatyzacja procesów – system CRM spaja nasz marketing i sprzedaż łączyć przy tym wspólne procesy, zmierzające do zwiększenia sprzedaży,
- Automatyzacja obsługi klienta – co raz częściej spotykana jest sztuczna inteligencja w systemach CRM, która odpowiada za automatyzacje obsługi klienta, dzięki czemu klient czuje się bardziej zaopiekowany i znacznie skraca się czas obsługi klienta dzięki systemowi CRM,
- Zarządzanie danymi klienta – system informatyczny CRM zapewnia nam uporządkowane dane klienta, które na bieżąco możemy aktualizować i nimi zarządzać,
- Poczta elektroniczna w CRM – najlepsze programy CRM w swojej ofercie mają moduł e-mail marketingu, dzięki czemu możemy na bieżąco sprawdzać, kto otwiera nasze oferty handlowe i ile czasu na to poświęca.
https://www.sellabstract.pl/doradztwo-marketingowe-kompleksowy-przewodnik/
Trudność wdrożenia systemu CRM
Przez rozbudowane moduły funkcjonalności systemach CRM często na początku pojawia się trudność wdrożenia systemu CRM. Właściwie wykorzystywany system CRM to silne narzędzie do Prospectingu, dlatego warto posiadać zaawansowaną znajomość systemu CRM. Podczas wdrożenia systemu CRM w firmie zachęcamy do skorzystania z usług profesjonalnie zajmujących się tym firmami, które posiadają bogatą wiedze o systemie CRM. Firma SellAbstract przed wdrożeniem systemu CRM w firmie Zleceniodawcy zawsze wykonuje pomiar skuteczności systemu CRM, przez co wiemy jakie są efektywne systemy CRM, możemy skupić się na funkcjach i korzyściach CRM, które realnie klientowi pomogą. Tak wstępne przygotowanie do wdrożenia systemu CRM, pomoże Zleceniodawcy dokonać najlepszego dla siebie wyboru systemu CRM. Wprowadzenie systemu CRM przez ekspertów SellAbstract pomoże dobrać odpowiedni system CRM, a zarządzanie czasem będzie bardziej efektywne.
Z ekspertami SellAbstract wdrożenie przez najbardziej zaawansowane systemy CRM jest przyjemne i bardzo efektywne i pomocne w wyborze odpowiedniego systemu CRM. Zawsze skupiamy się na tym, żeby skuteczność systemu CRM u Zleceniodawcy była jak najwyższa. Korzyści dla firmy z systemu CRM będą widoczne już na początku współpracy, a wdrożeniem i konfiguracją programu CRM zajmą się eksperci SellAbstract. Całemu zespołowi wskażemy jak skutecznie korzystać z głównych narzędzi systemów CRM, pokażemy jak działa system CRM, jak tworzyć lejek sprzedażowy w systemie CRM. Nasze etapy wdrożenia systemu CRM są tak zaplanowane, żeby nie zakłócać codziennej pracy zespołu Zleceniodawcy. Praca w systemie CRM ma przynosić realny efekt sprzedażowy i ma ułatwiać pracę, a nie ją utrudniać. Zapraszamy do kontaktu:
https://www.sellabstract.pl/kontakt/
Korzyści z wdrożenia systemu CRM
Główne narzędzia systemów CRM realnie wpływają na pozyskiwanie klientów oraz ich utrzymanie. Wdrażanie CRM przeprowadzone przez profesjonalistów SellAbstract wskażę moduły funkcjonalności systemach CRM, które od początku będą pomocne w pozyskaniu klientów i opiece posprzedażowej – do sprzedawanie. Jednym z głównym celów systemu CRM jest mierzenie efektywności pracy zespołu handlowego. CRM jako oprogramowanie narzędziami CRM pomaga zespołu handlowemu w codziennej pracy, a organy nadzorce mogą realnie mierzyć skuteczność systemu CRM oraz skuteczność pracy zespołu handlowego. Wartość wdrożenia systemu CRM w tym wypadku jest naprawdę ogromna, dzięki systemowi CRM żaden klient nie zostanie porzucony, a nawet przy rotacji pracowników będziemy mieli zapisaną całą historię kontaktu z klientami.
Zachęcamy do współpracy z ekspertami SellAbstract, którzy pomogą zautomatyzować system CRM. Więcej informacji:
https://www.sellabstract.pl/darmowa-konsultacja/
Zarządzanie relacjami z klientami online
CRM w twojej firmie musi skupiać się na zarządzaniu relacjami z klientami, dzięki systemowi CRM nawet w przypadku rotacji pracowników będziesz miał całą historię klienta. Elastyczny system CRM jest zawsze dostosowany pod klienta, dzięki czemu obsługa zaawansowanych procesów CRM jest naprawdę prosta i przyjemna. Korzyści z CRM to zarządzanie procesami biznesowymi, zarządzanie dokumentami, zarządzanie relacjami z klientami – wszystko jest uporządkowane w jednym systemie informatycznym, co zawsze zapewnia ciągłość pracy w systemie CRM. Dzięki czemu zawsze wiesz co obecnie dzieje się w twojej firmie, a zarządzanie bazą danych klientów przez personalizacje komunikacji zwiększy efektywności pracy.
https://www.sellabstract.pl/warsztaty-sprzedazowe/
Co obecnie dzieje się w twojej firmie?
CRM online w chmurze zawsze odpowie na to pytanie, nawet jeżeli będziesz gdzieś daleko na wakacjach. Dobrze dobrane oprogramowanie CRM dla firm skupia w sobie wszystkie skuteczne narzędzia CRM, które poza głównym zadaniem – zwiększania sprzedaży, mierzy efektywności pracy twojego zespołu pracowników, gdy sam system CRM nie wystarcza to znaczy, że korzystasz z systemu CRM, który nie spełnia Twoich oczekiwań. Może warto wtedy zastanowić się nad zmianą partnera CRM. Nawet system CRM dla małej firmy może być źle dobrany, źle skalkulowany. Warto skorzystać z doświadczenia SellAbstract, którzy odpowiedzą jak wybrać system CRM, tak abyś zawsze wiedział co obecnie dzieje się w twojej firmie i mógł na to z wyprzedzeniem reagować.
https://www.sellabstract.pl/lead-co-to-jest-zamow/
Podsumowanie co to jest CRM i system CRM
Powyżej opisaliśmy co to jest CRM i system CRM, wskazaliśmy jak ważny jest CRM online w chmurze. Myślę, że każdy po przeczytaniu tego bloga wie jak oprogramowanie CRM dla firm może przynieść funkcje i korzyści CRM. Warto podkreślić, że system ma za zadanie uporządkować nasze relacje z klientami. Program CRM do obsługi klientów przydaje się na każdym kroku i zawsze zapewnia ciągłość pracy w systemie CRM, nawet przy dużej rotacji pracowników. Powyżej poznaliśmy jakie jest podstawowa filozofia CRM, nie ukrywamy że sami jesteśmy fanami chmurowych systemów CRM, gdzie naszym zdaniem bezpieczeństwo danych systemie CRM jest większe. Dane przechowywane w programie CRM zawsze będą wrażliwe, dlatego warto wybrać zaufanego partnera CRM.
Zapraszamy do przeczytania naszych innych blogów:
Dlaczego warto nawiązać współpracę z SellAbstract?
Mierzalne efekty
Nowe atrakcyjne kanały pozyskiwania klientów - zwiększona konwersja
Zaplanowany content zwiększający sprzedaż
Content oparty na potrzebach potecjalnych klientów, który zachęca do interakcji
Przemyślany content zapewnia zgody marketingowe na działania marketingowe
Zwiększamy Twoją skuteczność domykania leadów - zwiększamy konwersje
Wzrost sprzedaży
Skorzystaj z 15 minut darmowej konsultacji i sprawdź czy możemy Ci pomóc
Skontaktuj się telefonicznie
Skontaktuj się mailowo
Gdzie planujemy i tworzymy content zwiększający konwersje?
Spotify
Strona internetowa
Youtube
TikTok
Działania bezpośrednie
Jak zwykle zaczynamy współprace?
Warsztat początkowy
Analiza działań + analiza rynku konkurencji
Dokładna analiza dotychczasowych działań sprzedażowo-marketingowych, podobnie jak precyzyjna diagnoza mechanika, umożliwia naprawę bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W trakcie warsztatów, analiza konkurencji stanowi kluczowy element, dostarczając niezbędnych danych do opracowania efektywnego planu naprawczego
Analiza grupy docelowej i wyznaczonych osób decyzyjnych
Dzięki analizie konkurencji dysponujemy pełnym obrazem możliwości rynkowych, co pozwala ocenić, czy dotychczasowa grupa docelowa była optymalnym wyborem dla naszego Zleceniodawcy. Precyzyjne zidentyfikowanie kluczowych osób decyzyjnych w procesie sprzedaży umożliwia znaczące skrócenie cyklu sprzedażowego oraz zwiększenie jego efektywności.
Analiza osób decyzyjnych i ich najczęstszych problemów, wyzwań, obiekcji, które mogą występować w czasie procesu zakupowego.
Analiza osób decyzyjnych oraz ich najczęstszych problemów, wyzwań i obiekcji, które mogą pojawić się w trakcie procesu zakupowego, pozwala na lepsze dopasowanie strategii sprzedażowej. Zrozumienie tych kluczowych aspektów umożliwia skuteczniejsze adresowanie potrzeb klientów, a także na tworzenie odpowiedniego contentu, co przekłada się na wyższą efektywność i sukces transakcji.
Wypracowanie propozycji wartości i contentu opartego na mocnym źródle siły
Rzetelne opracowanie trzech kluczowych punktów z warsztatu początkowego pozwala nam precyzyjnie określić kierunek i formę contentu, który będzie odpowiadał na potrzeby, problemy i wyzwania klientów. Dobrze przemyślany content wspiera dział sprzedaży w skutecznym neutralizowaniu potencjalnych obiekcji klientów. Nasza starannie ukształtowana propozycja wartości, oparta na solidnych fundamentach, zapewni nam przewagę rynkową oraz unikalną wartość, trudną do skopiowania przez konkurencję.
Skorzystaj z 15 minut darmowej konsultacji, gdzie będziemy mogli porozmawiać o Twoim wyzwaniu i wspólnie ocenimy czy możemy Ci pomóc.
Skontaktuj się telefonicznie
Skontaktuj się mailowo
Zastanawiasz się na wyborem systemu CRM?
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji ekspertów SellAbstract!