Jak radzić sobie z presją w biznesie?
Jak radzić sobie z presją w biznesie?
Każdy z nas może się zgodzić, że w biznesie panuje wszechobecna presja. W sprzedaży co chwile gonią nas wyniki, a konkurencja też nie śpi i musimy się ciągle rozwijać. Presja odczuwana w biznesie na pewno nie sprzyja rozwojowi, gdy działasz pod presją nie masz otwartego umysłu i zaczyna Cię przytaczać tylko jedna sprawa, a co gorsze problemy zabierasz do domu Dzisiaj postaramy się opisać co robić jak presja przejmuje kontrolę nad Twoją pracą.
Presja oczekiwań
Oczekiwania zaczynają się gdy pod presją otoczenia Twoi przełożeni chcą od Ciebie wymagać więcej. Presja społeczna nigdy nie wpływa pozytywnie na naszą pracę, dlatego warto z nią walczyć. Jak radzić sobie z presją otoczenia? Skupmy się na tym co robimy dobrze. Na chwile zwolnijmy, nie poddawajmy się presji czasu. Czynniki presji wywieranej przez otoczenie to zwykle toksyczna rywalizacja wywołana przez stres przedsiębiorcy słabymi wynikami całej firmy. Dlatego na chwile zwolnijmy i zastanówmy się co nam wychodzi najlepiej, z czego jesteśmy zadowoleni w swojej pracy. Co dobrego wnosimy dla naszej firmy? Najnowsze badania ukazują, że presja przestaje mobilizować, jeżeli człowiek w krótkim okresie czasu jest jej wielokrotnie podany, działa wręcz demotywująco – pogarszając nasze wyniki. Robiąc z przyjemnością nasze obowiązki zawsze będziemy dążyć do poprawy naszych wyników, a bezpośrednia presja nie będzie na nas oddziaływać.
Jak poradzić sobie z wewnętrzną presją?
Zwykle jako handlowcy jesteśmy mistrzami samokrytyki, gdy wielokrotnie nie wychodzi nam jakaś transakcja sami wywołujemy presje rozwoju osobistego ale czy robimy z tym coś więcej? Tylko garstka myśli o jakiś szkoleniach, a mały procent weźmie udział w warsztatach. Presja ciągłego rozwoju będzie na nas działać negatywnie, jeżeli nie będziemy z tym nic robić, aby poradzić sobie z bezpośrednią presją zatrzymajmy się na chwile i napiszmy na kartce papieru:
- Co dotychczas zrobiliśmy dobrze?
- Co nam nie wychodziło?
- Gdzie chcemy być za rok, a gdzie za 10 lat?
- Skąd się biorą nasze źródła presji?
- Presja czyli przymus – czy dalej chcemy tak funkcjonować?
Odpowiedzmy sobie szczerze na powyższe pytania i na początku wyeliminujmy nasze źródła presji. Skupmy się na naszych zaletach, nie wszystkim jesteśmy dobrzy, części możemy się nauczyć, a część możemy powierzyć profesjonalistom. Przez nadmiar obowiązków wewnętrzna presja będzie nas działać negatywnie, dlatego część obowiązków oddajmy firmą, które się w tym specjalizują.
SellAbstract na co dzień pomaga zwiększać sprzedaż firmą szczególnie, wtedy gdy presja oczekiwań jest bardzo duża. Dobrze radzimy sobie z presją ciągłego rozwoju dzięki wykwalifikowanej kadrze i wewnętrznym szkoleniom. Dla zainteresowanych przygotowaliśmy bezpłatną konsultacje, podczas której staramy się pomóc firmą i wyznaczyć wspólne cele, które pomogą wpłynąć pozytywnie na rozwój firmy.
Presja ciągłego rozwoju – SellAbstract
Presja w sporcie działa dwuznacznie, tak naprawdę są dwie szkoły:
- motywuje do rozwoju,
- działa demotywująco.
Większość naszych ekspertów SellAbstract w przeszłości miało do czynienia ze sportem i uważamy, że dobry zawodnik wie jak radzić sobie z presją. W naszym wypadku nie pozwalamy, żeby presja przejmowała kontrolę. Stosujemy metodę zbalansowanego ciągłego rozwoju, aby nadążyć nad konkurencją podnosimy swoje kwalifikacje, czerpiąc z tego fun. W naszym wypadku presja rozwoju osobistego nie wpływa na nas źle, bo lubimy robić to co robimy i nie traktujemy tego jako presja czyli przymus. Doskonale wiemy, że żyjąc w ciągłym napięciu nie moglibyśmy profesjonalnie pomagać naszym klientom, dlatego w naszej pracy dbamy o relacje i dobry balans.
Zapraszamy do współpracy!
Dlaczego warto nawiązać współpracę z SellAbstract?
Mierzalne efekty
Nowe atrakcyjne kanały pozyskiwania klientów - zwiększona konwersja
Zaplanowany content zwiększający sprzedaż
Content oparty na potrzebach potecjalnych klientów, który zachęca do interakcji
Przemyślany content zapewnia zgody marketingowe na działania marketingowe
Zwiększamy Twoją skuteczność domykania leadów - zwiększamy konwersje
Wzrost sprzedaży
Skorzystaj z 15 minut darmowej konsultacji i sprawdź czy możemy Ci pomóc
Skontaktuj się telefonicznie
Skontaktuj się mailowo
Gdzie planujemy i tworzymy content zwiększający konwersje?
Spotify
Strona internetowa
Youtube
TikTok
Działania bezpośrednie
Jak zwykle zaczynamy współprace?
Warsztat początkowy
Analiza działań + analiza rynku konkurencji
Dokładna analiza dotychczasowych działań sprzedażowo-marketingowych, podobnie jak precyzyjna diagnoza mechanika, umożliwia naprawę bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W trakcie warsztatów, analiza konkurencji stanowi kluczowy element, dostarczając niezbędnych danych do opracowania efektywnego planu naprawczego
Analiza grupy docelowej i wyznaczonych osób decyzyjnych
Dzięki analizie konkurencji dysponujemy pełnym obrazem możliwości rynkowych, co pozwala ocenić, czy dotychczasowa grupa docelowa była optymalnym wyborem dla naszego Zleceniodawcy. Precyzyjne zidentyfikowanie kluczowych osób decyzyjnych w procesie sprzedaży umożliwia znaczące skrócenie cyklu sprzedażowego oraz zwiększenie jego efektywności.
Analiza osób decyzyjnych i ich najczęstszych problemów, wyzwań, obiekcji, które mogą występować w czasie procesu zakupowego.
Analiza osób decyzyjnych oraz ich najczęstszych problemów, wyzwań i obiekcji, które mogą pojawić się w trakcie procesu zakupowego, pozwala na lepsze dopasowanie strategii sprzedażowej. Zrozumienie tych kluczowych aspektów umożliwia skuteczniejsze adresowanie potrzeb klientów, a także na tworzenie odpowiedniego contentu, co przekłada się na wyższą efektywność i sukces transakcji.
Wypracowanie propozycji wartości i contentu opartego na mocnym źródle siły
Rzetelne opracowanie trzech kluczowych punktów z warsztatu początkowego pozwala nam precyzyjnie określić kierunek i formę contentu, który będzie odpowiadał na potrzeby, problemy i wyzwania klientów. Dobrze przemyślany content wspiera dział sprzedaży w skutecznym neutralizowaniu potencjalnych obiekcji klientów. Nasza starannie ukształtowana propozycja wartości, oparta na solidnych fundamentach, zapewni nam przewagę rynkową oraz unikalną wartość, trudną do skopiowania przez konkurencję.
Skorzystaj z 15 minut darmowej konsultacji, gdzie będziemy mogli porozmawiać o Twoim wyzwaniu i wspólnie ocenimy czy możemy Ci pomóc.
Skontaktuj się telefonicznie
Skontaktuj się mailowo
Przytacza Cię brak wyników?
Skorzystaj z naszej bezpłatnej konslutacji! Postarmy się znaleźć rozwiązanie!