Landing page- narzędzie do generowania leadów
Landing page’a (landing page’s) – narzędzie do generowania leadów
Landing page’a (landing page’s) – to strona docelowa – strona click through, zazwyczaj służy generowaniu leadów (lead generation) poprzez umieszczone na niej formularze (pozyskiwanie zapisów) poprzez call to action.
Co powinien zawierać landing page?
- nagłówek (header) – zawierający wstęp, opis, profesjonalne grafiki,
- słowa kluczowe (keywords) – pozycjonujące nasze produkty/usługi oraz wpływające na pozycjonowanie lokalne,
- optymalizacja seo (seo optimization) – zoptymalizowane SEO, zgodne z zasadami SEO,
- generowanie leadów (lead generation) – za pomocą przygotowanych prostych w wypełnieniu formularzy – pozyskiwanie zapisów (acquiring sign-ups),
- dobry ux (good ux) – użytkownicy korzystający z landing page’a (landing page’s) mają przyjemne odczucia z korzystania,
- przyciski call to action – zachęcające użytkowników do kontaktu. Należy zwrócić uwagę na call to action, który przyczynia się znacznie na końcowe wyniki,
- Cały landing page powinien być napisany językiem korzyści ukierunkowanym na persona grupy docelowej (target audience persona),
- linki wewnętrzne (internal links) – odsyłające odbiorcę na kluczowe treści naszej strony internetowej, które pobudują wartość naszej usługi/produktu.
To tylko przykład na co powinniśmy zwrócić uwagę przy projektowaniu landing page. Zdecydowanie polecamy korzystanie z profesjonalnych programów służących do projektowania landing page. Programy oparte na sztucznej inteligencji skupiają się na generowanie leadów (lead generation).
Dlaczego warto nawiązać współpracę z SellAbstract?
Mierzalne efekty
Nowe atrakcyjne kanały pozyskiwania klientów - zwiększona konwersja
Zaplanowany content zwiększający sprzedaż
Content oparty na potrzebach potecjalnych klientów, który zachęca do interakcji
Przemyślany content zapewnia zgody marketingowe na działania marketingowe
Zwiększamy Twoją skuteczność domykania leadów - zwiększamy konwersje
Wzrost sprzedaży
Skorzystaj z 15 minut darmowej konsultacji i sprawdź czy możemy Ci pomóc
Skontaktuj się telefonicznie
Skontaktuj się mailowo
Gdzie planujemy i tworzymy content zwiększający konwersje?
Spotify
Strona internetowa
Youtube
TikTok
Działania bezpośrednie
Jak zwykle zaczynamy współprace?
Warsztat początkowy
Analiza działań + analiza rynku konkurencji
Dokładna analiza dotychczasowych działań sprzedażowo-marketingowych, podobnie jak precyzyjna diagnoza mechanika, umożliwia naprawę bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W trakcie warsztatów, analiza konkurencji stanowi kluczowy element, dostarczając niezbędnych danych do opracowania efektywnego planu naprawczego
Analiza grupy docelowej i wyznaczonych osób decyzyjnych
Dzięki analizie konkurencji dysponujemy pełnym obrazem możliwości rynkowych, co pozwala ocenić, czy dotychczasowa grupa docelowa była optymalnym wyborem dla naszego Zleceniodawcy. Precyzyjne zidentyfikowanie kluczowych osób decyzyjnych w procesie sprzedaży umożliwia znaczące skrócenie cyklu sprzedażowego oraz zwiększenie jego efektywności.
Analiza osób decyzyjnych i ich najczęstszych problemów, wyzwań, obiekcji, które mogą występować w czasie procesu zakupowego.
Analiza osób decyzyjnych oraz ich najczęstszych problemów, wyzwań i obiekcji, które mogą pojawić się w trakcie procesu zakupowego, pozwala na lepsze dopasowanie strategii sprzedażowej. Zrozumienie tych kluczowych aspektów umożliwia skuteczniejsze adresowanie potrzeb klientów, a także na tworzenie odpowiedniego contentu, co przekłada się na wyższą efektywność i sukces transakcji.
Wypracowanie propozycji wartości i contentu opartego na mocnym źródle siły
Rzetelne opracowanie trzech kluczowych punktów z warsztatu początkowego pozwala nam precyzyjnie określić kierunek i formę contentu, który będzie odpowiadał na potrzeby, problemy i wyzwania klientów. Dobrze przemyślany content wspiera dział sprzedaży w skutecznym neutralizowaniu potencjalnych obiekcji klientów. Nasza starannie ukształtowana propozycja wartości, oparta na solidnych fundamentach, zapewni nam przewagę rynkową oraz unikalną wartość, trudną do skopiowania przez konkurencję.