Aktywne pozyskiwanie leadów
„Prawo przyczyny i skutku: jeśli będziesz robić to, co inni ludzie sukcesu – w końcu uzyskasz te same rezultaty, które oni uzyskują.” Brian Tracy
Pozyskiwanie leadów
Twoja sprzedaż stoi w miejscu? Potrzebujesz wygenerować nowe, ciepłe leady? Dobrze, że do nas trafiłeś.
W swoich działaniach korzystamy z naszego bogatego doświadczenia oraz nowoczesnych narzędzi. Skupiamy się, żeby nasze leady były bardzo wartościowe, dlatego wcześniej analizujemy potencjalnych klientów wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom. Każdy przekazany przez nas lead jest mocno weryfikowany i ukierunkowany na domknięcie sprzedaży.
Każdy proces pozyskiwania leadów uwarunkowany jest od wielkości projektu i rodzaju produktu. Na początku współpracy konsultujemy z klientem jakie ma oczekiwania wobec projektu. Następnie na każdym etapie pracy na bieżąco przekazujemy nowe zweryfikowane leady.
Końcowym efektem pozyskania przez nas leadów jest gotowa baza potencjalnych klientów. Nasi kontrahenci mogą skupić się na domknięciu sprzedaży nie angażując przy tym dodatkowych środków w postaci czasu, który zmarnowaliby na samodzielne pozyskanie klienta.
Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, cena zależna jest od wielkości zlecenia, dzięki temu nasza oferta jest bardzo elastyczna i jest dostępna dla małych jak i dużych firm.
Celem naszego działania jest przede wszystkim nauka klienta jak samemu może pozyskiwać leady. Na życzenie klienta przeprowadzamy indywidualne warsztaty, które uczą jak skutecznie pozyskać wartościowego nowego dla siebie klienta. Warsztaty przeprowadzamy bezpośrednio u kontrahenta lub online.
Porozmawiajmy
Skontaktuj się z nami!
Pierwsza konsultacja jest bezpłatna. Zostaw nam wiadomość. Postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej!
Działamy na terenie całej Polski
Dojeżdżamy do klienta
Pozyskiwanie leadów sprzedażowych
Natychmiastowe pozyskiwanie leadów to jedna z najcześciej wpisywanych fraz w naszym formularzu kontaktowym, zaraz po pytaniu:”ile kosztuje generowanie leadów”. Nasi zleceniodawcy są co raz bardziej świadomi jak ważny jest proces pozyskiwania nowych klientów. Zazwyczaj zwracają się do nas, w krytycznych sytuacjach kiedy stracili już dużo pieniędzy na nietrafione kampanie lead generation. Większość klientów, uważa że jak włączą kampanie na Google Ads to leady bedą same się generować. Niestety tak to nie działa, kluczem do sukcesu jest zaprojektowanie i wdrożenie skutecznej kampanii pozyskiwania klientów. Proces generowania leadów trzeba stopniowo zaprojektować, aby to zrobić, nieodłącznym składnikiem jest wykonanie profesjonalnego audytu dotychczasowego procesu pozyskiwania leadów. Prawidłowe działania marketingowe powinny skupić się na sprzedaży. Jeszcze podczas studiów usłyszałem, od jednego ze znanych profesorów, dyrektora jednych z większych firm sprzedażowych w Polsce : „Marketing to sprzedaż, nie ważne co byś robił efektem ma być zwiększenie sprzedaży”. Odnosząc się do tych słów niezbędnym czynnikiem jest opracowanie strategii pozyskiwania leadów. Przy pozyskiwaniu leadów warto wykorzystać marketing internetowy. Wartościowe leady zawsze wcześniej powinny być umocnione dobrze wykonanym marketingiem. Profesjonalne firmy generujące leady korzystają z nowoczesnych narzędzi. Dzisiaj bezpośrednie zdobycie maila do osoby kluczowej nie jest już wyzwaniem. Dostępne narzędzia na rynku umożliwiają to w parę sekund, dlatego w strategii warto zdefiniować źródła pozyskiwania danych. Warto generować leady za pomocą formularzy kontaktowych na naszej stronie internetowej. Poniżej spróbujemy przedstawić kilka metod pozyskiwania leadów.
Kampanie lead generation
Na początku zawsze musimy określić nasz content marketing i zdefiniować proces lead, grupę docelową, aby opracować kilka skutecznych kampanii pozyskiwania leadów. Nasze działy sprzedaży w każdym momencie powinny być nakierunkowane na pozyskiwanie nowych klientów. Na pierwszym etapie opracujmy kilka źródeł pozyskiwania leadów. Zdobywanie leadów to ciągła walka z konkurencją, dlatego zawsze musimy być o krok do przodu, żeby to zapewnić warto korzystać z nowoczesnych narzędzi generowania leadów. Pozyskiwanie wartościowych leadów zacznijmy od wprowadzenie systematyki w naszych działaniach. Nie bójmy się wprowadzać nowe metody lead. Przy pozyskiwaniu klientów biznesowych nie skupiajmy się na banałach ale spróbujmy się czymś wyróżnić od konkurencji, aby skutecznie zainteresować danym produktem. Dział marketingu powinien zająć się naszymi mediami społecznościowymi, ustawić skuteczną reklamę Google ads, przeprowadzić mail marketing nakierunkowany na potencjalnych klientów i zaangażować się w bezpośrednim pozyskiwaniu leadów. Metoda generowania leadów powinna być cały czas analizowana, aby ustrzec się niepotrzebnych strat. Nasza strona internetowa powinna mieć w widocznym miejscu formularz kontaktowy. Formularz im prostszy w wypełnianiu tym lepszy, jego rolą jest wyłącznie pozyskiwanie danych kontaktowych. To rolą handlowca jest określenie potrzeb potencjalnego klienta. Powinniśmy również określić rodzaje leadów i pod wpływem tego określić priorytet naszych działań. Musimy szybko działać na próby kontaktu ze strony potencjalnego klienta. Czas reakcji nie powinien być dłuższy niż jedna godzina. Najlepiej odezwać się w przeciągu 20 minut. Dzięki dobrze opracowanej kampanii Lead generation, potencjalni klienci będą sami kontaktować się z nami.
Dlaczego ważne jest Google Ads?
Przynajmniej każdy z nas słyszał kiedyś o Google Ads, a na pewno każdy miał z tym styczność, chociażby jako konsument. Wpisując jakąkolwiek frazę w wyszukiwarce Google, na samej górze wyświetlają się strony promowane przez Google Ads. Zanim przyjdą leady dzięki Seo, powinniśmy przeznaczyć jakieś środki na kampanię Google Ads. Niestety wiele firm ma złe wspomnienia z Google Ads, a wszystko przez to, że nieumiejętnie poruszali się w środowisku Google. Sam Google podczas tworzenia kampanii podpowiada jakie kroki zrobić, jaki budżet przeznaczyć na kampanię, aby wyniki były jak najlepsze. Nie powinniśmy ufać tym krokom, ponieważ każdy mógłby zrobić tak samo i koło zatacza się dalej, a my tylko niepotrzebnie tracimy pieniądze na kampanie, które nie wygeneruje nam lead ads. Leady dzięki Google przynajmniej na początku kampania powinna być ustawiona przez profesjonalną firmę. Musimy zrobić tak, żeby jak najmniej wydać pieniędzy na płatną reklamę, a zyskać jak najwięcej jakościowych leadów. Nie bójmy się inwestować w Google Ads, szczególnie na początku gdy nasza strona internetowa ma słabe pozycjonowanie i na tym początkowym etapie leady sprzedażowe generujmy dzięki płatnym reklamą google. Przez co nie tracimy czasu, który jest potrzebny do pozycjonowania naszej strony internetowej, gdzie końcowym efektem będzie pozyskiwanie leadów poprzez seo.
Generować leady dzięki usystematyzowanym procesom
Każdy nasz krok musi być wcześniej zaplanowany i sprawdzony. Musimy generować leady poprzez zaplanowany wcześniej proces. Wykonujemy szereg sprawdzonych czynności poprzez coldmailing, coldphone, czy nawet zimne wizyty, aż po nowoczesne metody pozyskiwania klientów. Na każdym etapie nie możemy spocząć na laurach tylko systematycznie generować leady. Musimy nie bać się inwestować w narzędzia, które przyniosą nam większą liczbę leadów. Tak usystematyzowany proces pomoże nam skutecznie generować leady, a przede wszystkim wniesie jakość leadów. Nasza firma SellAbstract podczas konsultacji pokaże jak skutecznie pozyskiwać leady. Dla nas ważny jest każdy szczegół. Przeprowadzając zimny telefon, ważne jest rozpoczęcie rozmowy, a także ton głosu. Projektując kampanię coldmailingu najważniejszym czynnikiem poza grupą docelową jest temat e-maila. W kampanii Google Ads kluczem jest prawidłowe ustalenie czynnika, który jest dla nas ważny i jak ta kampania ma nam generować leady. Social media w dzisiejszych czasach mogą nam przynieść szereg jakościowych leadów. Nie wystarczy wyłącznie prowadzić swój Fanpage, czy korzystać z Facebook Ads. Alternatywnym sposobem jest poszukiwanie klientów za pomocą grup tematycznych. Leady dzięki SEO powinny systematycznie spływać do naszego koszyka, dlatego ważnym czynnikiem jest pozycjonowanie strony internetowej, a także odpowiednie zaprojektowanie, tak żeby strona była prosta w odbiorze i potencjalny klient łatwo mógł się z nami skontaktować. Każdy ruch na stronie powinniśmy nieustannie mierzyć, a uzyskane dane powinniśmy wykorzystać w generowaniu leadów. Warto korzystać z nowoczesnych narzędzi, które w szybkim czasie pomogą nam znaleźć kontakty do kluczowych klientów. W późniejszym etapie korzystajmy z marketingu szeptanego i dla ważnych dla nas leadów, wysyłamy maile i reklamy kierunkowe. Generowanie leadów sprzedażowych traktujmy jak codzienność naszej pracy, ma to się stać dla nas nawykiem!
Pozyskiwanie leadów poprzez SellAbstract
Jesteśmy firmą doradczo-sprzedażową, która działa na rynku od ponad 6 lat. W naszej firmie pracują byli menadżerowie oraz dyrektorowie sprzedaży. Nieustannie szkolimy się, żeby podnosić nasze kwalifikacje oraz korzystamy z nowoczesnych narzędzi do prospectingu. Przyjmując zlecenie staramy się nie tylko pozyskać jakościowe leady dla naszego zleceniodawcy, ale co ważniejsze wdrożyć skuteczne metody generowania leadów u klienta. Z doświadczenia wiemy, że nie ma uniwersalnego sposobu na pozyskiwanie leadów, dlatego na początku przeprowadzamy u zleceniodawcy audyt, aby ocenić dotychczasowe metody klienta i wskazać na błędy. Po audycie projektujemy strategię pozyskiwania leadów i wdrażamy ją. Na każdym etapie procesu pozyskiwania klientów jesteśmy do dyspozycji klienta. Stawiamy wysoką poprzeczkę na jakość naszych usług, ponad 90% naszych klientów zostaje z nami lata i poleca nas bezpośrednio. Skorzystaj z naszej bezpłatnej konsultacji, chętnie pokażemy bezpośrednio na czym polega Lead generation.
Nie wiesz jak pozyskiwać klientów?
W profesjonalny sposób pozyskamy dla Ciebie wartościowe LEADY. Nauczymy Cię jak to robić. Już teraz zgłoś się do nas!
Marketing internetowy B2B Marketing B2B – jak tworzyć marketing w firmie? Marketing internetowy B2B (business-to-business) to proces promocji i sprzedaży produktów lub usług od jednej firmy do drugiej. W marketingu internetowym B2B kluczową rolę odgrywa komunikacja marketingowa dopasowana do specyficznych potrzeb klientów biznesowych, którzy oczekują profesjonalnych i wartościowych informacji. Kanały takie jak media społecznościowe (głównie […]
Zmiany w cold mailingu po 10 listopada 2024 r. Jak działać? Europa w tym Polska wprowadza co raz bardziej restrykcyjne prawo, która znacznie ogranicza ruchy i działania marketingu bezpośredniego. Na rynku marketerów i wyspecjalizowanych firm w prowadzeniu kampanii cold mailingu i cold callu, widzialna jest panika spowodowana drakońskimi karami w przypadku nieprzestrzegania regulacji prawnych. Czy […]
Jak zaplanować budżet marketingowy? Czy wiesz, że brak odpowiedniego planowania budżetu marketingowego może prowadzić do marnowania zasobów i nieosiągnięcia zamierzonych celów? Skuteczny budżet marketingowy to fundament każdej udanej kampanii, a jego właściwe zaplanowanie wymaga precyzyjnego określenia celów, analizy dotychczasowych działań, zrozumienia grupy docelowej oraz wyboru odpowiednich kanałów komunikacji. W naszym artykule pokażemy, jak krok po […]