Reklama firmy – jak to robić?
Reklama firmy – jak to robić?
Współczesna reklama mocno się zmieniła od czasów słusznie minionych. Kiedyś przedsiębiorcy organizowali reklamę firmy za pomocą szyldów oraz reklam w gazecie, czy reklam w radiu, a typy reklam tradycyjnych mocno się nie wyróżniały od działań konkurencyjnych firm. Wracając do historii reklamy warto podkreślić wpływ „naganiaczy”, którzy do dzisiaj w niektórych miejscach są widoczni, szczególnie w centrum dużych miast. Osoby takie miały za zadanie zachęcić potencjalnego klienta, do skorzystania z oferty reklamodawcy.
Jak zwiększyć wyniki firmy? Profesjonalna reklama wykonana przez profesjonalistów zawsze ma za zadanie zwiększyć wyniki rozpoznawalności marki oraz mieć znaczący wpływ na wzrost sprzedaży produktów firmy. Współczesna reklama obecnie ma wiele możliwości oraz narzędzi, dzięki którym można mierzyć jej miarodajność. W dalszej części bloga, postaramy się odpowiedzieć na pytanie – czy profesjonalny wykonawca reklamy, ma wpływ na wzrost sprzedaży reklamowanych produktów?
Reklama drukowana
Reklamy bannerowe
Reklamy bannerowe jako rodzaj reklamy zewnętrznej, umiejscowione w dobrym miejscu o wysokim natężeniu ruchu, mogą zawsze podświadomie wpłynąć na konsumenta i zachęcić go do skorzystania z usług reklamodawcy. Reklamy bannerowe to nie tylko jedyny rodzaj reklamy drukowanej, wyróżniamy również:
- newsletter reklamowy – wysyłany w formie tradycyjnej – listownej do stałych klientów,
- reklama prasowa w gazecie – Polska reklama prasowa cieszy się ciągle popularnością wśród reklamodawców, szczególnie wtedy kiedy ich produkty są skierowane do osób starszych, czy także ich produkty skierowane są do osób branżowych zgodnych z tematyką prasy.
Dla małych lokalnych firm przeważnie lokalna prasa oferuje usługi reklamowe, zamieszczając usługi i produkty w swojej prasie, co przeważnie dla lokalnej firmy może przynieść zadowalający efekt.
Reklama radiowa
Radio już od wielu lat towarzyszy nam w codziennym życiu. Podczas dojazdu do pracy, podczas sprzątania, czy nawet w pracy często słuchamy radia, dlatego reklama radiowa ma mocne oddziaływanie na pozyskiwanie klientów i dlatego silne marki nie rezygnują z reklamy firmy w radiu.
Reklama telewizyjna
Ze względu na wysoki koszt czasu antenowego na reklamę firmy o zasięgu ogólnokrajowym mogą pozwolić sobie tylko silne marki. Na przeciw mniejszym firmą wychodzą lokalne stacje telewizyjne, gdzie koszt wyemitowania spotu reklamowego jest znacznie mniejszy.
Reklama w internecie
Reklama w internecie zdominowała dzisiejszy rynek reklam. Ze względu na wysokie zróżnicowanie i sposoby promowania firmy, nawet niskobudżetowa reklama ma szanse osiągnąć sukces i znacznie wpłynąć na świadomość marki. Wyróżniamy przede wszystkim: google ads, pozycjonowanie strony internetowej, reklamę w mediach społecznościowych, czy internetowa wizytówka poprzez google moja firma.
Google Ads
Google Ads to rodzaj płatnej reklamy firmy poprzez kampanie PPC. Płacimy każdorazowo za wejście na naszą stronę internetową lub landing page, potencjalnego klienta. Wcześniej ustawiamy frazy kluczowe na których będziemy się wysoko wyświetlać w wyszukiwarce Google. Promowanie produktów poprzez kampanię Google Ads warto zlecić profesjonalnemu wykonawcy reklamy, który od podstaw zbuduję kampanię PPC i zwiększy wynik firmy poprzez wysoką konwersje. SellAbstract na co dzień dla naszych klientów przeprowadza kampanię PPC, zapraszamy do kontaktu.
Reklama w mediach społecznościowych
Reklama internetowa nie może obejść się bez mediów społecznościowych, gdzie prawie każdy z nas na co dzień spędza tam wiele czasu. Możemy wyróżnić:
- reklama na Facebooku na grupach społecznościowych – skuteczna reklama w social media nie zawsze musi być płatna, wystarczy samemu znaleźć odpowiednie grupy tematyczne, gdzie możemy dodawać nasze posty gościnne w formie reklamy.
- Reklamować firmę na Facebooku poprzez płatne kampanię PPC -cechy dobrej reklamy na Facebooku to przede wszystkim dobrze dobrana grupa docelowa. Dlatego warto to powierzyć profesjonalistą.
Pozycjonowanie stron
Marketing i reklama od zawsze są ze sobą powiązane. Profesjonalny wykonawca reklamowy doskonale wie jaki wpływ ma SEO na pozyskiwanie nowych klientów. Silne marki w swojej strategii marketingowej zawsze stawiają na pozycjonowanie strony internetowej, bo doskonale wiedzą jaki to ma wpływ na generowanie ruchu na stronie internetowej, a tym samym na zwiększeniu szans pozyskania nowego klienta. Nasze biuro reklamy SellAbstract w swojej ofercie ma pozycjonowanie stron internetowych. W odróżnieniu od znacznej części konkurencji skupiamy się nie tylko na zwiększeniu ruchu na stronie internetowej naszego klienta, ale także na zamienienie tego ruchu w zwiększenie wyników sprzedażowych naszego Zleceniodawcy. Zapraszamy do bezpłatnej konsultacji!
Newsletter reklamowy – coldmailing
Newsletter reklamowy jako forma reklamy online to doskonały przykład jak można wykorzystać dostępną bazę klientów i zachęcić ich do ponownego zakupu naszych produktów. Działanie reklamy w takiej formie ma zadanie od początku śledzić zachowanie naszych konsumentów i w razie potrzeby wysyłać maile przypominające, dlatego warto korzystać z narzędzi do automatyzacji marketingu i reklamy.
Reklama bezpośrednia wykonywana przez profesjonalistów
SellAbstract jako profesjonalny wykonawca reklamowy doskonale rozumie potrzeby reklamodawców. Rozumiemy, że nasi reklamodawcy chcą zwiększyć świadomość marki w oczach konsumentów, a tym samym poprawić wyniki sprzedażowe firmy. Ze względu na to, że świadczymy usługi kompleksowo od początku współpracy możemy zwiększyć wyniki sprzedażowe naszych Zleceniodawców. W naszych działaniach zawsze skupiamy się na jawności przekazu i pełnej uczciwości. Nasi Zleceniodawcy szczególnie chwalą naszą usługę – Zamów leady. Uważamy, że wykonawca reklamy ma znaczny wpływ na zwiększenie sprzedaży u reklamodawcy, dlatego warto to zostawić profesjonalistom. Zapraszamy do kontaktu!
Dlaczego warto nawiązać współpracę z SellAbstract?
Mierzalne efekty
Nowe atrakcyjne kanały pozyskiwania klientów - zwiększona konwersja
Zaplanowany content zwiększający sprzedaż
Content oparty na potrzebach potecjalnych klientów, który zachęca do interakcji
Przemyślany content zapewnia zgody marketingowe na działania marketingowe
Zwiększamy Twoją skuteczność domykania leadów - zwiększamy konwersje
Wzrost sprzedaży
Skorzystaj z 15 minut darmowej konsultacji i sprawdź czy możemy Ci pomóc
Skontaktuj się telefonicznie
Skontaktuj się mailowo
Gdzie planujemy i tworzymy content zwiększający konwersje?
Spotify
Strona internetowa
Youtube
TikTok
Działania bezpośrednie
Jak zwykle zaczynamy współprace?
Warsztat początkowy
Analiza działań + analiza rynku konkurencji
Dokładna analiza dotychczasowych działań sprzedażowo-marketingowych, podobnie jak precyzyjna diagnoza mechanika, umożliwia naprawę bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W trakcie warsztatów, analiza konkurencji stanowi kluczowy element, dostarczając niezbędnych danych do opracowania efektywnego planu naprawczego
Analiza grupy docelowej i wyznaczonych osób decyzyjnych
Dzięki analizie konkurencji dysponujemy pełnym obrazem możliwości rynkowych, co pozwala ocenić, czy dotychczasowa grupa docelowa była optymalnym wyborem dla naszego Zleceniodawcy. Precyzyjne zidentyfikowanie kluczowych osób decyzyjnych w procesie sprzedaży umożliwia znaczące skrócenie cyklu sprzedażowego oraz zwiększenie jego efektywności.
Analiza osób decyzyjnych i ich najczęstszych problemów, wyzwań, obiekcji, które mogą występować w czasie procesu zakupowego.
Analiza osób decyzyjnych oraz ich najczęstszych problemów, wyzwań i obiekcji, które mogą pojawić się w trakcie procesu zakupowego, pozwala na lepsze dopasowanie strategii sprzedażowej. Zrozumienie tych kluczowych aspektów umożliwia skuteczniejsze adresowanie potrzeb klientów, a także na tworzenie odpowiedniego contentu, co przekłada się na wyższą efektywność i sukces transakcji.
Wypracowanie propozycji wartości i contentu opartego na mocnym źródle siły
Rzetelne opracowanie trzech kluczowych punktów z warsztatu początkowego pozwala nam precyzyjnie określić kierunek i formę contentu, który będzie odpowiadał na potrzeby, problemy i wyzwania klientów. Dobrze przemyślany content wspiera dział sprzedaży w skutecznym neutralizowaniu potencjalnych obiekcji klientów. Nasza starannie ukształtowana propozycja wartości, oparta na solidnych fundamentach, zapewni nam przewagę rynkową oraz unikalną wartość, trudną do skopiowania przez konkurencję.
Skorzystaj z 15 minut darmowej konsultacji, gdzie będziemy mogli porozmawiać o Twoim wyzwaniu i wspólnie ocenimy czy możemy Ci pomóc.
Skontaktuj się telefonicznie
Skontaktuj się mailowo
Chcesz zwiększyć sprzedaż swoich produktów?
Zapraszamy do bezpłatnej konsultacji!