Szkolenia sprzedażowe
Szkolenia sprzedażowe
Dobry handlowiec nieustannie rozwija swoje umiejętności, jeszcze lepszy przedsiębiorca dba o szkolenia handlowe swojego zespołu. Człowiek uczy się przez całe życie, nabywa nowych umiejętności tak samo jest w pracy zawodowej, szczególnie opartej na sprzedaży. Na rynku jest dużo trenerów sprzedaży, sami podczas swojej pracy zawodowej na etacie zajmowaliśmy się tym fachem. Doszliśmy do wniosku, że jest więcej teoretyków, niż praktyków. Podczas jednego ze szkoleń handlowych, miałem przyjemność uczestniczyć jako menadżer sprzedaży jednego ze startupów z branży IT. Z ciekawością wysłuchiwałem co ma do powiedzenia wykładowca, na koniec szkolenia zadałem pytanie czy potrafiłby przedstawione w szkoleniu techniki sprzedaży wprowadzić w życie? Wykładowca nie ugiął się i dał się zaprosić na pracę w terenie z jednym z naszych przedstawicieli handlowych. Gdy nastał ten czas z przyjemnością wsiadłem z prowadzącym i z naszym handlowcem do jednego auta. Tego dnia przeprowadziliśmy kilkanaście wizyt handlowych, kilka przeprowadził sam wykładowca, zgodnie z wyznaczonych przez niego standardów sprzedaży podczas prowadzonego przez niego szkolenia. Na żadnym z tych spotkań prowadzącemu szkolenie nie udało się pozyskać nowych klientów. Doszedłem do wniosku, że sama teoria nic nie daje, a praktyka czyni cuda, dlatego dzisiaj chętnie realizujemy szkolenia- warsztaty sprzedażowe, udowadniając m.in w terenie, że to naprawdę działa, ponieważ szkolenia sprzedażowe prowadzone są przez ekspertów-praktyków! Zobacz szkolenie szkolenia poniżej.
Kurs sprzedaży w oparciu o wyznaczanie standardów sprzedaży
Zanim zapiszemy naszych pracowników na szkolenia, powinniśmy wspólnie z zespołem sprzedaży przeprowadzić dyskusję z czym na co dzień mają problem, ustanowić kurs sprzedaży. Z naszego doświadczenia możemy podpowiedź, że największą trudność sprawia domknięcie sprzedaży przez handlowca. Asortyment szkoleń na rynku jest bardzo obszerny od kompetencji miękkich, aż po kompetencje twarde. Gdy nadchodzi już ten moment, że my jako menadżerowie sprzedaży lub właściciele firm dochodzimy do wniosku, że coś u nas jest nie tak. Warto zastanowić się nad typem szkolenia. Musimy wyznaczyć mądrze standardy sprzedaży, które są skupione na potrzeby klienta. Podstawowe techniki sprzedaży, które każdy wyniósłby chociaż z życia codziennego nie zawsze sprawdzają się w pozyskiwaniu nowych klientów. Wybierając firmę, która ma wykonać szkolenie, powinniśmy zwrócić dużą uwagę na skład szkolenia. Szanująca się firma doradcza rzetelnie go przedstawi. Dobra sprzedaż zawsze będzie się opierała na ciągłym rozwoju zawodowym menedżerów sprzedaży. My jako firma szkoleniowa SellAbstract realizujemy szkolenie sprzedażowe oparte na potrzebach klienta. W naszych warsztatach skupiamy się na wdrożeniu u klienta efektywnej sprzedaży. Nasza akademia sprzedaży uczy jak dzięki szkoleniom sprzedażowym zwiększać swoją efektywność w pracy. Pokazuje jak korzystać z wyznaczonych standardów sprzedaży. Warto śledzić nasz Fanpage na Facebooku, aby dowiedzieć się kiedy będzie najbliższy termin szkolenia otwartego.
Techniki sprzedaży
Jako firma doradczo-sprzedażowa zdajemy sobie sprawę, że pewne techniki sprzedaży mogą działać u jednego klienta, a u drugiego mogą się nie sprawdzać, dlatego nasze szkolenia dobieramy zawsze indywidualnie pod klienta. Przed przeprowadzeniem szkolenia po uzgodnieniu z kontrahentem, przeprowadzamy audyt działu sprzedaży, analizujemy model sprzedaży, a także standard obsługi klienta. Dzięki czemu sami możemy zaproponować rozwiązania, które od razu będą mogły mieć wpływ na rozwój działu sprzedaży. Skuteczne techniki sprzedaży powinny być zawsze oparte na psychologii. W naszych szkoleniach dużą rolę zwracamy na mowę ciała. Nie jesteśmy firmą, która neguje różne techniki sprzedaży, typu pozorny wybór nie działa – teraz tylko trzeba bazować na nowoczesnych metodach pozyskiwania klientów. Za każdym razem wspólnie z zespołem sprzedażowym klienta wyznaczamy obszar sprzedaży, tak aby zawsze zwiększyć sprzedaż oraz doprowadzić do zamknięcia sprzedaży. Budowanie relacji z klientem pozwala nam zapewnić pewien standard sprzedaży, wyznaczyć metody sprzedaży, które bedą adekwatne pod klienta. Powinniśmy zawsze mierzyć proces sprzedaży w oparciu o zamknięte sprzedaże. Nasza oferta szkoleń sprzedażowych jest bardzo obszerna skupiona zawsze na potrzeby klienta. Z nami poznasz nowe techniki sprzedaży, a przede wszystkim nauczysz się je realizować wśród Twoich klientach. Pojedziemy z Tobą w teren i pokażemy Ci, że to naprawdę działa.
Oferta szkoleń
Oferta szkoleń zawsze jest dopasowana pod potrzeby klienta. Przeprowadzamy zarówno szkolenia sprzedażowe online jak i tradycyjne. Jednak jako handlowcy z krwi i kości nie ukrywamy, że bardziej lubimy bezpośredni kontakt z klientem. Najbliższy termin szkolenia otwartego oraz szkolenia zamkniętego ustalamy zawsze bezpośrednio z kontrahentem. Przed przeprowadzeniem szkolenia przeprowadzamy bezpłatną konsultacje z klientem. Zadajemy wtedy mnóstwo pytań. Chcemy sprawdzić co należy w pierwszej kolejności poprawić, na czym w swojej pracy musimy się skupić. Opinia właściciela firmy jak i menedżerów sprzedaży jest dla nas bardzo ważna, pozwala nam wyznaczyć programy szkoleń sprzedażowych. Popularne szkolenia sprzedażowe oparte są zawsze na praktycznym zrozumieniu domknięcia sprzedaży u klienta, kolejnym przykładem szkoleń sprzedażowych jest prawidłowe budowanie ofert sprzedażowych. Ze względu na duże doświadczenie naszego zespołu w sprzedaży bezpośredniej, ciekawym tematem warsztatów sprzedażowych, jest sprzedaż oparta na budowie historii. Uczymy tutaj jak psychologicznie podejść do potrzeb klienta. Każdy z nas lubi się jakoś utożsamiać z kimś, dzięki temu łatwiej jest nam zazwyczaj podjąć końcową decyzję. Nowoczesne szkolenia uczą jak przeprowadzać skuteczną sprzedaż online. W swoich warsztatach nie boimy się wyznaczać standardów sprzedaży, a także brać za nie pełną odpowiedzialność. Nasza akademia sprzedaży zawsze jest otwarta na nowe wyzwania. Chcemy, żeby umiejętności sprzedażowe naszych klientów zawsze wzrastały po zakończonym warsztacie, dlatego do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Szkolenia przeprowadzamy dla dużych korporacji jak i dla jednoosobowych firm. Ważnym warunkiem podjęcia współpracy jest chęć uczestnictwa w szkoleniu. Podczas szkolenia sprzedaży zrozumiesz jakie dotychczas popełniałeś błędy, a co Ci uciekało. Dzięki czemu zaoszczędzisz czas w pozyskiwaniu nowych klientów. Nasze szkolenia sprzedażowe prowadzone są przez ekspertów. Koniecznie zobacz szkolenie skuteczna sprzedaż w szkoleniach menadżerskich. Szkolenia online wkrótce dostępne na naszej stronie internetowej.
Szkolenia z pozyskiwaniu nowego obszaru sprzedaży
Popyt na usługi zawsze napędza podaż, wiemy że ze wzrostem firmy pojawią się nowe obszary sprzedaży. Zwykle zdobywając nowe tereny sprzedaży, zatrudniamy nowych handlowców, którzy mają różne umięjętności sprzedażowe. Bazujemy wtedy na nowych klientach bez bazy stałych klientów. Dlatego niezwykle ważnym procesem jest prawidłowe wdrożenie nowego pracownika, tak aby mógł szybko przynosić korzyści. Zarządzanie sprzedażą na nowych obszarach na początku jest bardzo trudne. Trzeba ustandaryzować nasze działania i wypracować skuteczne techniki sprzedaży, z którymi zapoznamy naszych pracowników. SellAbstract na bazie własnego doświadczenia pokażę Ci jak ustandaryzować poszczególne etapy pozyskiwania nowego obszaru sprzedaży. Warto tutaj przytoczyć historię z naszego doświadczenia zawodowego. Kilkanaście lat temu pracując w hurtownii kosmetycznej jako menadżer do spraw rozwoju firmy byłem jak sama nazwa wskazuje, odpowiedzialny za jej rozwój. Na początku praca nie wymagała ode mnie zbyt dużo kreatywności. Właściciel firmy założył ją w szalonych latach 90tych, dotychczas był tylko głównym dystrybutorem znanych marek profesjonalnych segmentu Beauty. W pewnej chwili wymarzył sobie, że stworzy własną markę. Zaprosił mnie do swojego gabinetu i nakazał mi stworzyć strategie sprzedażową marki od podszewki z praktycznie zerowym budżetem marketingowym. Nie ukrywam, że trochę mnie to przeraziło szczególnie wtedy, gdy przeprowadziłem audyt potencjalnej konkurencji, gdzie szybko zobrazowałem sobie, że konkurencja miesięcznie wydaje miliony na sam marketing. Musiałem szybko wyznaczyć standardy sprzedaży, nie ukrywam, że ciągła presja od szefa nie pomagała. Doszedłem do wniosku, że nasza marka nie różni się jakościowo od konkurencji, znalazłem nisze sprzedażową i zaproponowałem nowy plan sprzedaży. Najważniejszym aspektem tego planu było skupienie się na potrzebach klienta. Stworzyliśmy dla naszych potencjalnych klientów możliwość rozwoju, tworząc salony partnerskie pod naszą marką. Klient kupując nasze produkty w zamian od nas dostawał symboliczne wsparcie marketingowe w postaci oklejenia witryny naszą marką, symboliczny rabat na produkty, który bardziej go z nami utożsamiał, a przede wszystkim dawaliśmy mu nową ścieżkę rozwoju. Nasz klient mógł zostać instruktorem naszej marki, a dzięki temu mógł szkolić innych klientów. Koło się napędzało, a w końcowym etapie przeprowadzałem dla nich szkolenia sprzedażowe otwarte dla wszystkich zainteresowanych instruktorów. Wiele z nich ze zwykłych salonów kosmetycznych stały się hurtowniami kosmetycznymi z bogatym asortymentem szkoleń branżowych. Po przeprowadzeniu szkolenia otwartego wkrótce, zauważyliśmy znaczący wzrost sprzedaży, tak samo uczestnicy szkolenia zauważyli, że rośnie im sprzedaż swojej firmy. Do dzisiaj jeżdżąc po Polsce, często spotykam obrandowane tą marką witryny salonów kosmetycznych, a nawet dawna konkurencja Beauty próbowała podłapać pomysł.
Dzięki temu doświadczeniu sami wiemy, że zawsze najważniejsze w pozyskaniu nowego obszaru jest znalezienie niszy sprzedażowej. W swoich szkoleniach obrazujemy jak to prawidłowo zrobić. Koniecznie zobacz szkolenie skuteczna sprzedaż w szkoleniach menadżerskich.
Popularne szkolenia sprzedażowe dla menedżerów sprzedaży-jak zwiększyć sprzedaż?
Popularne szkolenia sprzedażowe dla menedżerów sprzedaży w ostatnim czasie skupione są zazwyczaj w sferze online. Pandemia COVID pokazała nam jak ważny jest internet, dlatego w swoich szkoleniach uczymy sprzedaży zdalnej. Pokazujemy jak mierzyć proces sprzedaży w wirtualnej sferze, która jest co raz bardziej widoczna. Zmieniają się pokolenia, a Internet zagościł w naszych domach i co raz więcej osób dokonuje zakupy za pomocą jego. Realizujemy szkolenia z techniki zamknięcia sprzedaży zdalnej. Zaawansowane techniki sprzedaży oparte na nowoczesnych narzędziach pomagają nam w sprzedaży produktów, czy sprzedaży usług naszej firmy. Doskonałym sposobem przyzwyczajenia słuchacza szkolenia do sprzedaży zdalnej jest sprzedażowe szkolenie online. Dzięki czemu klient poznaje metody pozyskiwania klienta i od początku przyzwyczaja się z takim trybem pozyskiwania klientów. Oczywiście na życzenie klienta przeprowadzamy również szkolenia sprzedażowe stacjonarne. Termin szkolenia zawsze uzgadniamy bezpośrednio z klientem. Realizujemy szkolenia sprzedażowe w przystępny sposób w różnych formułach, zależy nam zawsze na tym, żeby wiedza szła z praktyką. Ostatnio dużym powodzeniem cieszy się szkolenie sprzedaż doradcza.
Dobierając odpowiedniego szkolenia do adekwatnej handlowej techniki sprzedaży reprezentowanej przez menedżera, w sposób indywidualny możemy wybrać najlepszą opcje szkoleniową. Szkolenie skuteczna sprzedaż zdalna oraz szkolenie narzędzia sprzedażowe jest naszymi najczęściej wybieranymi produktami przez klientów w szkoleniu zespołu menedżerskiego. Termin szkolenia stacjonarnego jak i termin szkolenia online zostanie wkrótce podany na naszej stronie internetowej.
Szkolenie zamknięte
W SellAbstract wyróżniamy m.in dwa typy szkoleń, jest nim szkolenia sprzedażowe zamknięte jak i szkolenie otwarte. Szkolenie zamknięte wyróżnia się skupieniem całego wysiłku na case study naszego kontrahenta, którego dotyczy zlecenie. Słuchacze szkolenia aktywnie wysłuchują studium przypadku, a następnie ćwiczą to na przykładzie własnej firmy. Nasi eksperci sprzedaży wskazują po uzgodnieniu z kontrahentem najbliższy termin szkolenia. Słuchacze po szkoleniu są pod ciągłą opieką naszych trenerów sprzedaży, wspólnie z nami mogą zobaczyć jak dzięki zastosowanym technikom, które wynieśli podczas szkolenia, rośnie im sprzedaż swojej firmy. Mogą też skonsultować z naszymi ekspertami jakiej użyć pod klienta techniki sprzedaży. W szkoleniach sprzedażowych firma SellAbstract kładzie duży nacisk na przyniesienie efektu w postaci wzrostu sprzedaży u klienta. Przeprowadzamy multum szkoleń sprzedaży techniki sprzedaży, nad którymi zawsze czuwa nasza akademia sprzedaży. Koniecznie zobacz szkolenie skuteczna sprzedaż w szkoleniach menadżerskich.
Szkolenie otwarte-szkolenie akademia sprzedaży
W odróżnieniu do szkolenia zamkniętego, szkolenie otwarte polega na współpracy różnych podmiotów gospodarczych. Uczestnicy wysłuchują od innych naszych klientów jakie mają problemy sprzedażowe związane z technikami sprzedażowymi we własnych firmach. Uczestników szkolenia dobieramy w taki sposób, żeby za każdym razem pochodzili z innej branży. Dzięki uniwersalnej wiedzy zdobytej na podstawie przykładu innych słuchaczy, słuchacze szkolenia mogą sami doradzić innym uczestnikom, wspólnie z zespołem sprzedaży, oczywiście za każdym razem czuwa trener sprzedaży, który naprowadza uczestników i razem z nimi analizuje case study. Nasz program szkoleń obejmuje sprzedaż, to dla nas zawsze priorytet, dlatego staramy się wśród naszych słuchaczy zmienić ich negatywne nastawienie do sprzedaży, tak żeby z otwartym umysłem mogli wdrożyć nabyte nowe narzędzia sprzedaży. Co raz częściej wersja online szkolenia cieszy się dużą popularnością. Podczas sprzedaży szkolenie otwarte pomaga spojrzeć na nią z innej perspektywy. Koniecznie zobacz szkolenie negocjacje z klientem oraz jak mierzyć proces sprzedaży? Termin szkolenia otwartego wkrótce podamy na naszej stronie internetowej SellAbstract.pl
Szkolenia handlowe-termin szkolenia
Wspólnie z klientem indywidualnie ustalamy termin szkoleń technik sprzedaży, szkolenie szkolenia handlowe dobierane są zawsze pod indywidualną potrzebę naszego kontrahenta. Techniki sprzedaży b czy techniki sprzedaży a, dla nas nie ma to znaczenia, najważniejsza jest wyniesiona przez klienta podczas szkolenia wiedza, którą potrafi przełożyć na praktykę. Termin szkolenia otwartego wyznaczmy w momencie zapisania się odpowiedniej ilości osób do grupy ćwiczeniowej. Najbliższy termin szkolenia otwartego zawsze jest widoczny na naszej stronie internetowej SellAbstract. Terminy szkoleń online wkrótce uzupełnimy na naszej witrynie.
Dlaczego warto nawiązać współpracę z SellAbstract?
Mierzalne efekty
Nowe atrakcyjne kanały pozyskiwania klientów - zwiększona konwersja
Zaplanowany content zwiększający sprzedaż
Content oparty na potrzebach potecjalnych klientów, który zachęca do interakcji
Przemyślany content zapewnia zgody marketingowe na działania marketingowe
Zwiększamy Twoją skuteczność domykania leadów - zwiększamy konwersje
Wzrost sprzedaży
Skorzystaj z 15 minut darmowej konsultacji i sprawdź czy możemy Ci pomóc
Skontaktuj się telefonicznie
Skontaktuj się mailowo
Jakich obszarów dotykają nasze warsztaty sprzedażowe?
Procesy sprzedażowe
Opieka posprzedażowa
Zbijanie obiekcji
Dosprzedawanie
Domykanie sprzedaży
Walka z churn
Prowadzenie ciekawego contentu
Działania bezpośrednie
Jak zwykle zaczynamy współprace?
Warsztat początkowy
Analiza działań + analiza rynku konkurencji
Dokładna analiza dotychczasowych działań sprzedażowo-marketingowych, podobnie jak precyzyjna diagnoza mechanika, umożliwia naprawę bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W trakcie warsztatów, analiza konkurencji stanowi kluczowy element, dostarczając niezbędnych danych do opracowania efektywnego planu naprawczego
Analiza grupy docelowej i wyznaczonych osób decyzyjnych
Dzięki analizie konkurencji dysponujemy pełnym obrazem możliwości rynkowych, co pozwala ocenić, czy dotychczasowa grupa docelowa była optymalnym wyborem dla naszego Zleceniodawcy. Precyzyjne zidentyfikowanie kluczowych osób decyzyjnych w procesie sprzedaży umożliwia znaczące skrócenie cyklu sprzedażowego oraz zwiększenie jego efektywności.
Analiza osób decyzyjnych i ich najczęstszych problemów, wyzwań, obiekcji, które mogą występować w czasie procesu zakupowego.
Analiza osób decyzyjnych oraz ich najczęstszych problemów, wyzwań i obiekcji, które mogą pojawić się w trakcie procesu zakupowego, pozwala na lepsze dopasowanie strategii sprzedażowej. Zrozumienie tych kluczowych aspektów umożliwia skuteczniejsze adresowanie potrzeb klientów, a także na tworzenie odpowiedniego contentu, co przekłada się na wyższą efektywność i sukces transakcji.
Wypracowanie propozycji wartości i contentu opartego na mocnym źródle siły
Rzetelne opracowanie trzech kluczowych punktów z warsztatu początkowego pozwala nam precyzyjnie określić kierunek i formę contentu, który będzie odpowiadał na potrzeby, problemy i wyzwania klientów. Dobrze przemyślany content wspiera dział sprzedaży w skutecznym neutralizowaniu potencjalnych obiekcji klientów. Nasza starannie ukształtowana propozycja wartości, oparta na solidnych fundamentach, zapewni nam przewagę rynkową oraz unikalną wartość, trudną do skopiowania przez konkurencję.