Jak szukać klientów w internecie?

jak szukać klientów w internecie - sellabstract

Pozyskiwanie klientów w internecie

W poniższym artykule dowiemy się gdzie i jak szukać klientów w internecie. Poznamy metody online na pozyskiwanie klientów, wskażemy prawidłowy proces pozyskiwania klientów oraz pokażemy jak możesz wykorzystać możliwości strony firmowej. Zachęcamy do zapoznania się z treścią artykułu SellAbstract.

Metody online na pozyskiwanie klientów – jak pozyskiwać klientów?

Reklama w Google – Google Ads

Z naszego doświadczenia najczęściej klienci szukają firm w Google, dlatego reklama w sieci może przynieść dużo korzyści dla zleceniodawców. Kampania ppc powinna zostać wykonana przez specjalistów. Niestety Google Ads nie zapewni nam gotowych klientów w internecie, ale tylko leady, które nie zawsze muszą się przetwarzać w sprzedaż. Jeśli nie chcemy mieć zbyt dużo pustych wejść zachęcamy do skorzystania z pomocy ekspertów. Więcej na: https://www.sellabstract.pl/rozwijanie-e-commerce/

Grupa Facebook – kampanie PPC – promocja na Facebooku

Analogicznie do Google Ads możemy pozyskiwać naszych klientów przez kampanie PPC w grupie Facebook. Prezentowanie oferty potencjalnym klientów w social mediach jest co raz bardziej popularne. Każdy z nas na co dzień korzysta z jakiegoś social media, dlatego dobrze przygotowana reklama w social media może przynieść dobry efekt. Przed przygotowaniem reklamy w sieci powinniśmy przeanalizować naszą grupę docelową – kto najczęściej kupuję u nas, tak aby współczynnik odrzuceń był jak najmniejszy. W przeciwieństwie do kampanii reklamowych w Google Ads to my tutaj bezpośrednio zachęcamy klientów w internecie do zakupu naszych produktów, a w przypadku Google Ads klient sam wyszukuje naszą firmę, a reklama kieruje go na nasz landing page.

https://www.sellabstract.pl/doradztwo-marketingowe/

Strona internetowa

To nasza wizytówka zazwyczaj klient ma pierwszy kontakt z nami przez naszą stronę internetową, dlatego powinniśmy zadbać o jej schludny wygląd i dobrą optymalizacje SEO i SEM. Oferta firmy powinna być napisana w prostym języku, tak aby przyciągnąć wzrok potencjalnego klienta w internecie. Nie zapomnijmy zadbać o nasz content marketing, który potwierdza nas jako specjalistów w naszej dziedzinie.

SellAbstract wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientom tworzy profesjonalne strony internetowe: https://www.sellabstract.pl/tworzenie-stron-internetowych/

Postaw na content marketing – pozyskiwanie klientów a marka osobista

Pozyskiwanie klienta online zaczyna się od dobrze wykonanego content marketingu. Wpisy blogowe potwierdzają naszą fachową wiedzę na temat naszych produktów lub oferowanych usług z oferty firmy. Blog ekspercki to nie tylko blog firmowy, ale kompendium wiedzy dla naszego klienta. Inwestycja w blog będzie jedną z lepszych inwestycji marketingowych naszej firmy. Dzięki tej inwestycji cyklicznie będziemy pozyskiwali ruch potencjalnych klientów na naszej witrynie. Seo szerokie to nie tylko inwestycja w blog, ale także uzyskiwanie wartościowych linków zewnętrznych, które kierują na naszą stronę.

Poznaj nasz kompleksowy przewodnik po SEO: https://www.sellabstract.pl/pozycjonowanie-stron-internetowych-seo/

Wykorzystaj możliwości strony firmowej

Istota procesu pozyskiwania klientów zaczyna się na naszej stronie firmowej. Powinniśmy tworzyć zachęcające landing page oraz formularze kontaktowe z których możemy czerpać bezcenne kontakty do naszych newsletterów. W przypadku polecenia klientów możemy tworzyć rabaty i systemy lojalnościowe, które jeszcze bardziej pomogą nam zdobyć klienta przez internet. Sprzedaż w internecie mocno ewoluowało i na rynku jest wiele narzędzi marketingowych, które pomagają śledzić zachowanie naszych odbiorców podczas trwania sesji. Doceniają to szczególnie sklepy internetowe, które na podstawie tego narzędzia analizują, dlaczego klienci porzucają koszyki zakupowe. Jeżeli już masz swoją stronę firmową warto wykonać audyt SEO, który pokaże w jakiej obecnie kondycji jest witryna. Wszelki aspekty związane z witryną warto konsultować ze specjalistami, którzy doradzą jakie najlepsze ruchy wykonać w celu promowania firmy, co pomoże pozyskać potencjalnych klientów: https://www.sellabstract.pl/doradztwo-sprzedazowe/

Google moja firma – pozyskiwanie opinii

Pozyskiwanie opinii to budowanie lojalności wśród naszych klientów. Im więcej zadowolonych klientów tym więcej opinii, które pomogą nam pozyskać potencjalnych klientów. Zachęcamy do przeczytania naszego bloga firmowego: https://www.sellabstract.pl/moja-firma-w-google/

Pozyskiwanie nowych klientów

Przedstawione powyżej metody przynajmniej częściowo wskazały: jak pozyskać klientów przez internet; gdzie i jak szukać klientów; jak zdobywać klientów przez internet? Wskazaliśmy również jak powinno wyglądać kształtowanie procesu pozyskiwania klientów. Skupmy się teraz na networkingu. Networking kolokwialnie mówiąc to znajomości biznesowe. Prowadząc firmę zazwyczaj nabywamy dużo kontaktów biznesowych. Branżowe grupy na Facebooku często bogacą naszą wiedzę. Warto zawsze nawiązywać kontakty biznesowe, np. podczas warsztatów, targów branżowych, które mogą zaowocować w pozyskiwanie klientów przez polecenia.

Poznaj naszą ofertę warsztatów sprzedażowych:

https://www.sellabstract.pl/warsztaty-sprzedazowe/

Dlaczego warto nawiązać współpracę z SellAbstract?

Mierzalne efekty

Nowe atrakcyjne kanały pozyskiwania klientów - zwiększona konwersja

Zaplanowany content zwiększający sprzedaż

Content oparty na potrzebach potecjalnych klientów, który zachęca do interakcji

Przemyślany content zapewnia zgody marketingowe na działania marketingowe

Zwiększamy Twoją skuteczność domykania leadów - zwiększamy konwersje

Wzrost sprzedaży

Skorzystaj z 15 minut darmowej konsultacji i sprawdź czy możemy Ci pomóc

Skontaktuj się telefonicznie

516-614-913

Skontaktuj się mailowo

kontakt@sellabstract.pl

Gdzie planujemy i tworzymy content zwiększający konwersje?

Spotify

Strona internetowa

Youtube

Instagram

LinkedIn

Facebook

TikTok

Działania bezpośrednie

Jak zwykle zaczynamy współprace?

Warsztat początkowy

01

Analiza działań + analiza rynku konkurencji

Dokładna analiza dotychczasowych działań sprzedażowo-marketingowych, podobnie jak precyzyjna diagnoza mechanika, umożliwia naprawę bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W trakcie warsztatów, analiza konkurencji stanowi kluczowy element, dostarczając niezbędnych danych do opracowania efektywnego planu naprawczego

02

Analiza grupy docelowej i wyznaczonych osób decyzyjnych

Dzięki analizie konkurencji dysponujemy pełnym obrazem możliwości rynkowych, co pozwala ocenić, czy dotychczasowa grupa docelowa była optymalnym wyborem dla naszego Zleceniodawcy. Precyzyjne zidentyfikowanie kluczowych osób decyzyjnych w procesie sprzedaży umożliwia znaczące skrócenie cyklu sprzedażowego oraz zwiększenie jego efektywności.

03

Analiza osób decyzyjnych i ich najczęstszych problemów, wyzwań, obiekcji, które mogą występować w czasie procesu zakupowego.

Analiza osób decyzyjnych oraz ich najczęstszych problemów, wyzwań i obiekcji, które mogą pojawić się w trakcie procesu zakupowego, pozwala na lepsze dopasowanie strategii sprzedażowej. Zrozumienie tych kluczowych aspektów umożliwia skuteczniejsze adresowanie potrzeb klientów, a także na tworzenie odpowiedniego contentu, co przekłada się na wyższą efektywność i sukces transakcji.

04

Wypracowanie propozycji wartości i contentu opartego na mocnym źródle siły

Rzetelne opracowanie trzech kluczowych punktów z warsztatu początkowego pozwala nam precyzyjnie określić kierunek i formę contentu, który będzie odpowiadał na potrzeby, problemy i wyzwania klientów. Dobrze przemyślany content wspiera dział sprzedaży w skutecznym neutralizowaniu potencjalnych obiekcji klientów. Nasza starannie ukształtowana propozycja wartości, oparta na solidnych fundamentach, zapewni nam przewagę rynkową oraz unikalną wartość, trudną do skopiowania przez konkurencję.

Skorzystaj z 15 minut darmowej konsultacji, gdzie będziemy mogli porozmawiać o Twoim wyzwaniu i wspólnie ocenimy czy możemy Ci pomóc.

Skontaktuj się telefonicznie

516-614-913

Skontaktuj się mailowo

kontakt@sellabstract.pl