marketing b2b sellabstract

Co to jest marketing B2B?

Definicja marketingu B2B

Zacznijmy od wytłumaczenia czym jest definicja B2B marketingu? Marketing B2B najprościej mówiąc to proces, w którym przedsiębiorstwo prowadzi wielopoziomową strategię marketingu B2B, skupiając się nie tylko na stosowaniu odpowiednich metod, ale także na budowaniu trwałych relacji z innymi przedsiębiorstwami. Kierunek działań marketingowych jest ukierunkowany na inne przedsiębiorstwo, a kluczowym elementem jest tworzenie wartości dla klientów, zdobywanie ich zaufania i zwiększanie lojalności do marki poprzez pielęgnowanie leadów, systemy CRM, programy lojalnościowe i podejścia spersonalizowane, a na końcu stają się klientami biznesowymi.

Jakie działania są ukierunkowane na marketing B2B?

Marketing B2B jest to długotrwały proces, działania marketingowe skierowane na jego działania do potencjalnych klientów jest bardzo szeroki, a wyróżniamy tutaj m.in kampanie medialne. Prowadzenie działań marketingowych jest kluczowe w celu dotarcia do potencjalnych klientów biznesowych, definiując grupy docelowe przed przystąpieniem do działań marketingowych oraz integrując marketing z działaniami sprzedażowymi, aby adresować wyzwania klientów i dostarczać wartość poprzez marketing treści.

W tym miejscu zachęcamy do przeczytania naszego kompleksowego przewodnika z doradztwa marketingowego

Działania marketingu B2B na rynek

Działana marketingowe na rynek b2b oraz strategia marketingowa B2B znacznie się różni od strategii marketingu B2C, głównie ze względu na cel, jakim jest generowanie leadów. Powiemy sobie o różnicach między marketingiem B2B i B2C, podkreślając, że generowanie leadów jest kluczowym celem strategii marketingowych B2B.

Strategia marketingu w większości opiera się na fachowości i rzetelności, co jest niezbędne do efektywnego generowania leadów. Swoje usługi w przypadku B2B kierujemy do innych firm dla których ważny jest profesjonalizm w bezpośredniej interakcji, co sprzyja budowaniu długotrwałych relacji biznesowych i generowaniu leadów. Działania marketingowe nakierowane są na zbudowaniu propozycji wartości dla klienta B2B. Publikowanie wartościowych treści, które są odpowiedzią na obiekcje potencjalnych klientów mogą znacznie pozytywnie wpłynąć, a liczba wygenerowanych leadów znacznie się zwiększy. W przypadku marketingu B2C znacznie lepiej sprawdza się marketing szeptany, im więcej nas w tle tym lepiej.

Definicja marketingu B2B

Zacznijmy od wytłumaczenia czym jest definicja B2B marketingu? Marketing B2B najprościej mówić to proces w którym przedsiębiorstwo prowadzi wielopoziomową strategię marketingu B2B, stosując przy tym odpowiednie metody, a kierunek działań marketingowych jest ukierunkowany na inne przedsiębiorstwo.

W tym miejscu zachęcamy do przeczytania naszego kompleksowego przewodnika z doradztwa marketingowego:

Trendy marketingu B2B

Kierunki działań marketingu na obszar B2B jest naprawdę wiele. Pomimo, że w przypadku marketingu B2B trafiamy do bardziej zawężonej grupy niż w przypadku B2C, to sprzyja nam więcej narzędzi marketingu B2B. Specyfika marketingu B2B zaczyna się od dobrze dobranej grupy docelowej – naszych odbiorców. Kanały komunikacji marketingu B2B możemy podzielić na:

  • e-mail marketing ukierunkowany na nasze buyer persona,

  • marketing B2B w google – kampanie marketingowe PPC, skupione na potencjalnym problemie klienta biznesowego, wykonane ze schematem logiki i językiem zrozumiałym w odbiorze,

  • marketing niszowy – wykorzystanie mediów społecznościowych w postaci Facebooka – grupy branżowe, interesującej nas grupy docelowej. Strategiczne wykorzystanie mediach społecznościowych w marketingu B2B pomaga w budowaniu relacji z klientami, zwiększaniu widoczności marki oraz napędzaniu ruchu na stronę internetową firmy,

  • rozwój content marketingu – profesjonalizacja content marketingową, gdzie poza pisaniem treści content marketingu opartym o słowa kluczowe, dokonujemy też analizę danych pod względem wartości merytorycznej – w końcu ofertę kierujemy do profesjonalnej grupy odbiorców – buyer persona,

  • strona internetowa firmy – lead generation – dane firmy, treści sprzedażowe, komunikat biznesowy, dobrze skonstruowana strona może przynosić nam codziennie dużo leadów sprzedażowych. Na naszej stronie internetowej firmy powinny być łatwo dostępne formularze kontaktowe,

  • networking Linkedin- skupiony na naszych buyer persona.

  • jak szukać klientów w internecie?

Buyer persona klucz do budowania trwałych relacji w marketingu B2B

Co to jest buyer persona? W marketingu B2B to określenie naszego wymarzonego, potencjalnego klienta biznes. W sprzedaży to określenie osób, które mogą podjąć kluczową decyzje zakupową naszego produktu/usługi. Obecne narzędzia marketingu B2B bez problemu potrafią mierzyć efekty naszej strategii marketingu B2B, a tak samo na podstawie zebranych danych marketingowych wskazywać nam potencjalnych klientów.

Analiza danych

Analiza danych poza wskazaniem nam buyer persona, wskazuje nam niezbędne informacje z konwersji naszej treści content marketingu. Potrafi wskazywać nam ile klienci poświęcają czasu na czytanie naszego e-mail marketingu oraz jaka strona oferty najbardziej ich zainteresowała. Potrafi wskazać trendy marketingu B2B naszej firmy B2B, tak aby wskazywać co dla nas jest rentowne i warte uwagi. Dlatego profesjonalna analiza danych jest bardzo ważna.

E-mail marketing w mediach społecznościowych

Możemy go zaliczyć do działu marketing automation. Nieodłączną ważną rolę w tej kwestii w ostatnim czasie robi sztuczna inteligencja AI. Na obecną chwilę pisania tego artykułu AI potrafi tworzyć logiczne, wartościowe e-maile, blogi.

Potrafi nawet generować plan marketingowy, który obecnie jest badany pod względem efektywności. Automatyzacja e-mail marketingu, automatyczne autorespondery, a także prowadzenie logicznej korespondencji to tylko jedno z umiejętności AI, dlatego warto rozwijać tą technologię pod czujnym okiem specjalisty.

Content marketing B2B

Content marketing B2B to podstawowy element marketingu B2B, gdzie kluczowym aspektem jest zastosowanie strategii content marketingowej. Dzięki profesjonalizacji content marketingu, w tym integracji marketingu z działaniami sprzedażowymi i zrozumieniu wyzwań oraz problemów klientów, możemy szybko wzrosnąć w rankingach wyszukiwarek, a tym samym wyprzedzić naszą konkurencję. Strategia content marketingowa wspiera zespół sprzedażowy, dostarczając wartościowe materiały, które adresują konkretne obawy potencjalnych klientów, zwiększając tym samym ogólne wysiłki marketingowe firmy. Dodatkową korzyścią profesjonalizacji content marketingu jest trafianie z ofertą do decyzyjnych osób, które są zainteresowane naszą ofertą/usługą. Strategią content marketingową jest tworzenie wartościowych treści dla potencjalnych klientów B2B poprzez różne medium, takie jak blogi, media społecznościowe, YouTube, raporty, rankingi, ebooki i podcasty, co podkreśla znaczenie produkcji angażujących treści, które rozwiązują rzeczywiste problemy i edukują potencjalnych klientów, budując trwałe relacje oparte na jakości. Warto skorzystać z usługi profesjonalistów, które oferujemy.

Content marketingu ciąg dalszy – zbudujmy przewagę konkurencyjną

W porównaniu do klientów indywidualnych B2C, klient biznesowy charakteryzuje się dłuższym procesem zakupowym. Duże znacznie mają tutaj cele biznesowe klienta biznesowego. Praktycznie żaden klient biznesowy nie kupi produktu pod wpływem impulsu, dlatego marketing skierowany na zbicie obiekcji, na zrozumienie problemów i wyzwań może być dobrym kierunkiem na budowanie contentu marketingu B2B.

W swojej dziedzinie musimy określić naszą propozycje wartości, która będzie budować przewagę konkurencyjną. Regularne publikowanie wartościowych treści skierowanej na potencjalnych klientów biznesowych będzie dobrym rozwiązaniem. Zastanówmy się jakie najczęściej obiekcje mają nasi klienci, a następnie stwórzmy artykuły, które będą odpowiedzią na te obiekcje.

Zrozumienie procesu zakupowego klienta B2B

Nasza strategia marketingowa B2B musi zawsze brać pod uwagę proces zakupowy klienta, co jest kluczowe dla zwiększenia skuteczności działań marketingowych. Rozumienie tego procesu pozwala na budowanie długotrwałych relacji z klientami B2B poprzez dostarczanie wartościowych rozwiązań i usług, co prowadzi do zaufania i lojalności. Wykorzystanie systemów CRM, programów lojalnościowych oraz remarketingu może znacząco przyczynić się do tego celu. Ponadto, pielęgnowanie leadów może zwiększyć efektywność działań marketingowych i przyspieszyć decyzje zakupowe. Nasz pomiar efektywności marketingu B2B powinien opierać się na decyzjach zakupowych, dzięki czemu mamy miarodajne statystyki marketingu B2B, które wskazują nam czy nasza optymalizacja marketingu B2B sprawdza się. Zrozumienie procesu zakupowego klienta może zwiększyć efektywność działań marketingowych poprzez wybór odpowiednich kanałów komunikacji, optymalizację budżetu reklamowego oraz ciągłą analizę i optymalizację działań marketingowych, co przyczynia się do rozwoju firmy i zwiększenia ogólnych przychodów.

Strona internetowa – optymalizacja strony WWW pod marketing B2B

Od podstaw budowana przez specjalistów sprzedaży, skupiona na lead generation. Poza content marketing B2B, opierajmy swoją stronę internetową na wiedzy ekspertów sprzedaży. Dzięki czemu nasza strona zawsze będzie przynosiła dodatkowe leady sprzedażowe i pomagała nam w budowaniu relacji z klientami. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Inbound marketing B2B

Inwestowanie w content marketing B2B, prowadzenie wizytówki Google to jedno z wielu aspektów, dzięki czemu klienci B2B mogą sami znaleźć naszą ofertę – my jesteśmy tylko drogowskazem dla naszych potencjalnych klientów B2B. Sprawdź nasz artykuł, dlaczego moja firma – wizytówka jest ważna?

Outbound marketing B2B

E-mail marketing, kampanie PPC, networking bądź media społecznościowe- sami podkreślamy wartość naszej marki, pomoga nam to pozyskać klienta w procesie generowania leadów. Zazwyczaj metoda ta wymaga większego nakładu środków finansowych i przemyślanej strategii marketingu B2B. Warto również skorzystać z usług firm świadczących interim prospecting.

Marketing usług doradczych B2B dla potencjalnych klientów biznesowych – SellAbstract

Zdaniem ekspertów SellAbstract celem marketingu B2B jest zawsze budowanie relacji a finalnie zwiększenie sprzedaży u Zleceniodawcy. Nasze statystyki marketingowe B2B jasno pokazują, że przy każdym projekcie przyczyniliśmy się do zwiększenia sprzedaży produktów/ usług naszych zleceniodawców. Obszary marketingu B2B w jakich dotychczas się poruszaliśmy były bardzo przeróżne, od usług prawniczych, aż po branżę automotive, beauty, FMCG, Horeca i wiele innych. W każdych z tych branż marketing internetowy pełni kluczową rolę.

Na początku współpracy zawsze oceniamy dotychczasowe relacje marketingu B2B i czy przyniosły jakieś korzyści marketingu B2B. Następnie wykonujemy porównanie marketingu B2B konkurencyjnych firm dla Zleceniodawcy, a w końcowej fazie opracowujemy strategię marketingową firmy, zawierającą lejek marketingowy B2B. Nasze skuteczne działania content marketingu czy ogólne działania marketingowe zawsze dążą do rozwinięcia inbound, dzięki czemu leady sprzedażowe same znajdują firmę zleceniodawcy.

Wszelkie wydatki budżetu marketingowego rozsądnie planujemy, tak aby były rentowne i przynosiły więcej korzyści, niż koszt ich wydania. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą:

Doradztwo marketingowe B2B SellAbstract – cennik

Cel marketingu B2B

Nasze kanały marketingu B2B zawsze mają na celu zwiększyć widoczność naszej marki i rozpoznawalność wśród potencjalnych klientów biznesowych, a tym samym zwiększyć naszą sprzedaż. Marketing internetowy umożliwia nam dotarcie do szerszego grona potencjalnych klientów biznesowych, którzy finalnie stają się kluczowymi partnerami biznesowymi. Dlatego kierunki działań powinny być dobrze przemyślane według potrzeb potencjalnych klientów biznesowych w strategii marketingowej firmy, a pomiar efektywności marketingu business to business będzie szybko wykluczane.

Strategia content marketingu powinna być w odbiorze dla potencjalnych klientów biznesowych merytoryczna i uświadamiająca ich o naszej fachowości. Powinniśmy być ciągle otwarci na nowe trendy w marketingu, aby nadążyć za konkurencją. Doskonałym przykładem wykorzystania trendów w marketingu jest sztuczna inteligencja AI, która znacznie skraca nasz czas pracy, przedstawiając nowe perspektywy.

B2B – co to jest?

Korzyści marketingu B2B

Musimy w końcu złamać frustracje marketingu – która w starym przekonaniu małych firm B2B twierdziła, że to pieniądze wyrzucone w błoto. Nasz schemat logiki, pojmowania korzyści marketingu i sprzedaży B2B musi się całkowicie zmienić. Nasz kierunek działań powinien obrać marketing automation, a przy równoczesnym rozwijaniu marketing B2B online zaczniemy spoglądać na marketingowców zupełnie inaczej.

W procesie sprzedaży ważność marketingu jest nieodzowna. Od analizę treści poprzez analizę transakcji handlowych daje nam bardzo ważne dane sprzedażowe, które pomogą nam zwiększyć sprzedaż. Potencjalny klient firmy nie trafia do nas z przypadku ale na podstawie wcześniej budowanej taktyki. Mierzenie efektów naszych działań w dzisiejszych czasach jest o wiele prostsze, dlatego błędy w marketingu, jeżeli się pojawią od razu zostaną naprawione.

Zachęcamy do rozwijania swoich działań marketingowych z naszą firmą! Budowanie trwałych relacji z klientami biznesowymi jest znaczącą korzyścią marketingu B2B, podkreślającą wagę długoterminowych relacji.

Jak przekonać klienta biznesowego?

Każdą grupę docelową charakteryzują inne problemy i wyzwania. Klienci biznesowi już na starcie zazwyczaj mają obiekcje do kierowanych do nich ofert. Skuteczność działań marketingowych będziemy mierzyć pozytywnie, jak już na początku zbijemy te obiekcje.

Jak personalizację komunikacji wykorzystać do zbijania obiekcji w contentcie?

Obecnie w świecie doradztwa marketingowego B2B istnieją dwie szkoły na zbijanie obiekcji już podczas contentu:

  1. case study – znając swój produkt/usługę, opracowujemy na początku propozycje wartości, czym się wyróżniamy od konkurencji i jakie korzyści dajemy potencjalnemu klientowi biznesowemu, a następnie bazując na potrzebach klientów biznesowych opracowujemy case study, z którym klient biznesowy może się utożsamić i zobaczyć, że w podobnej firmie nasz produkt się sprawdził. Trzeba tutaj wykorzystać umiejętności storytellingu w sprzedaży, dlatego zachęcamy do przeczytania naszego artykułu o storytelling w sprzedaży.

  2. zbieranie obiekcji i pisanie wartościowych treści – zbierzmy wszystkie obiekcje z jakimi dotychczas spotkaliśmy się podczas sprzedaży, przeanalizujmy działania konkurencji – jak oni radzą sobie z obiekcjami i wspólnie z zespołem marketingowym i zespołem sprzedażowym, opracowujmy plan contentu, który będzie odpowiedzią na obiekcje. Co najważniejsze działania marketingowe bazują tutaj na wiarygodności, dlatego nie możemy pisać, że nasze oferty firmy są najlepsze bo …

    Nie bójmy się tutaj być szczerym i stosując tutaj wiarygodne (uczciwe) porównania wzbudzą zainteresowanie odbiorców, co przyczyni się na długotrwałe relacje biznesowe.

W SellAbstract stosujemy umiejętnie dwie metody na zbijanie obiekcji, to co najważniejsze jest dla nas na początku współpracy to propozycja wartości klienta biznesowego (czym się wyróżnia od konkurencji), a także dogłębna analiza rynku konkurencji Zleceniodawcy i ustalenie grup docelowych – osób decyzyjnych (problemy, wyzwania,obiekcje), dzięki czemu mamy szerszy zarys na działania i możliwości naszego Zleceniodawcy.

Jakie działania marketingowe wykonuje SellAbstract?

Działając już ponad 8 lat na rynku wypracowaliśmy standardy i pewne metody pracy, które przynoszą pozytywny efekt w przyciąganiu klientów B2B. Przede wszystkim działamy na zasadzie budżetu, dzięki czemu możemy w pełni oddać się w realizacji zleconego zlecenia i być pewnym, że nasze działania marketingowe przyniosą zamierzony skutek. Poniżej to co robimy najczęściej:

  • analiza rynku konkurencji Zleceniodawcy – szczegółowa analiza rynku konkurencji daje nam informacje na temat rynku Zleceniodawcy. Analizujemy dogłębnie ruchy konkurencji od budowania ich contentu, aż po całe oferty firmy konkurencyjnych i końcową obsługę klienta biznesowego,

  • warsztat początkowy – w którym określamy grupy docelowej, osoby decyzyjne – problemy, wyzwania, obiekcje – z jakimi mierzą się buyer persony, a także najlepsze metody prospectingowe dotarcia do osób decyzyjnych,

  • analiza strategii marketingowej -na podstawie zebranych danych z warsztatu początkowego, możemy sprawdzić czy obecne działania marketingowe zawarte w strategii marketingowej mają racje bytu, czy w ogóle się sprawdzają,

  • analiza działań marketingowych – analizujemy działania i sprawdzamy jak poprawić konwersje sprzedaży,

  • projektowanie strategii marketingowej – dzięki opracowaniu wcześniej propozycji wartości i określeniu problemów, wyzwań, obiekcji – możemy określić wielopoziomową strategię obejmującą kluczowe dane, którą następnie zderzamy z analizą konkurencji Zleceniodawcy, dzięki czemu dobieramy najlepsze metody na zwiększenie konwersji i zwiększenie identyfikacji marki Zleceniodawcy, co wpływa na końcowe zwiększenie sprzedaży Zleceniodawcy,

  • zwiększenie konwersji sprzedażowej – analizujemy ścieżkę zakupową i wprowadzamy poprawki, aby ruch z witryny zamienić w sprzedaż,

  • działania social selling LinkedIn (social media marketing) – to jedna z ulubionych usług naszych klientów i nie ma co się dziwić bo zawsze za nią kryją się kwalifikowane leady. Na początku zawsze analizujemy ruchy konkurencji Zleceniodawcy i dzięki czemu możemy określić, czy profile prowadzone są ze spójną strategią i to co najważniejsze wychwycić klientów biznesowych (osoby z grupy docelowej klienta, które wchodzą w interakcje z konkurencją) – do których następnie z profili prowadzone są działania social sellingu,

  • analiza potencjału modelu afiliacyjnego + projekt i wdrożenie modelu afiliacyjnego – od podstaw analizujemy, czy wprowadzenie modelu afiliacyjnego w danej dziedzinie sprawdzi się na tyle, że CAC (Customer acquisition cost) będzie opłacalny, następnie prowadzimy działania prospectingowe i pozyskujemy partnerów do modelu afiliacyjnego,

  • analiza grupy docelowej – sprawdzamy metody dotarcia do grupy docelowej, a także jak rozwinąć grupę docelową klienta,

  • projektowanie i wdrażanie content marketingu – ustalamy strategie contentu, tak aby była skierowana na pozyskanie wartościowego ruchu, a także była od razu odpowiedzią na problemy, wyzwania i obiekcje klientów Zleceniodawcy,

  • działania prospectingowe – określamy strategię prospectingową i pozyskujemy wartościowe leady sprzedażowe,

  • warsztaty marketingowe dla zespołu – wraz z zespołem marketingowym klienta określamy problemy i wartości, które trzeba wyeliminować i poprawić. Uczymy jak stworzyć profil idealnego klienta i jak dopasować potrzeby klientów pod propozycje wartości firmy, uczymy jak wdrożyć marketing relacji do budowania listy subskrybentów i jak wykorzystać potencjał płynący w wyszukiwarkach internetowych,

  • wdrażanie narzędzi marketingowych -wdrażamy narzędzia do identyfikacji osób B2B odwiedzających witrynę, automatyzacji marketingu, narzędzi do prospectingu i uczymy jak z nich korzystać,

  • doradztwo marketingowe – dzięki działaniu w dziedzinie sprzedaży i marketingu, doskonale rozumiemy problemy z jakimi mierzą się nasi klienci. Na podstawie naszego case study znacznie szybciej jesteśmy w stanie od ręki zaproponować skuteczne działania. Przede wszystkim zawsze traktujemy klienta jako człowieka, a nie portfel, dlatego skupiamy się na budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i wiarygodności.

Czegoś brakuje? Sprawdź naszą całą ofertę dostępną pod cennikiem SellAbstract.

Konkretne produkty w formie budżetu SellAbstract

W SellAbstract dzięki 8 lat na rynku i poświęcenia dużych zasobów czasowych na opracowanie skutecznych metod sprzedażowych i marketingowych oraz naszemu doświadczeniu możemy od początku współpracy proponować konkretne produkty, które przyniosą cele biznesowe współpracy dla obydwu stron.

Ofertę zawsze dopasowujemy do indywidualnych potrzeb Zleceniodawcy, dzięki czemu jesteśmy pewni naszych działań. Spotkania biznesowe w formie stacjonarnej lub Videocall określają nam priorytety współpracy i są doskonałą formą konsultacji dobrania rodzaju marketingu do Zlecenia. Nasi potencjalni klienci bardzo to doceniają bo nie marnują czasu na analizę „pustych ofert” ale od razu mogą zadać pytanie i uzyskać odpowiedź, zdecydować czy współpraca z nami będzie najlepszą drogą dla nich. Szanujemy czas naszych klientów, dlatego od początku określamy, czy nie ma lepszych opcji współpracy pomiędzy naszej konkurencji, zawsze podkreślamy jak widzimy naszą współpracę i to co zawsze „dowieziemy” w wyznaczonym czasie.

Szanujemy naszych klientów i ich potrzeby, dlatego nigdy w tym samym czasie nie obsługujemy konkurencyjnych ze sobą firm. Etyka i uczciwość pracy jest dla nas najważniejsza. Większość naszych klientów wpada do nas z polecenia, a sami często jak widzimy, że jest szansa win to win to polecamy klientów z naszego portfela własnych klientów.

Od początku współpracy nasi klienci widzą nasze zaangażowanie nad ich projektem poprzez zaangażowanie dużych zasobów czasowych w pracę nad zleceniem naszego klienta. Naszą pracę na bieżąco publikujemy w Figmie i innych podobnych programach, dzięki czemu spójność komunikacji jest zachowana. Co tydzień przesyłamy raporty z naszych działań na rzecz klienta i to co najważniejsze – dowozimy ustalonych terminów!

Raz w miesiącu wysyłamy do naszych klientów ankietę satysfakcji i prosimy o jej wypełnienie, ich potrzeby są dla nas najważniejsze. Dzięki Feedbacku wiemy co musimy poprawić, aby współpraca była jeszcze lepsza i obie strony były zadowolone. W porównaniu do różnych firm obraliśmy strategię, że nasz klient ma się czuć doceniony i nie mamy żadnego problemu, jak czasami musimy pojawić się stacjonarnie u klienta, lub podczas sytuacji kryzysowej odebrać nocą telefon.

Czym SellAbstract się wyróżnia?

  • indywidualnym podejściem do klienta B2B – każdy klient będzie doceniony i przynajmniej w „101%” zaangażujemy się w projekt Zleceniodawcy,

  • uczciwym podejściem – nie obsługujemy jednocześnie konkurencyjnych ze sobą firm,

  • spełniamy ich potrzeby – nie robimy problemu jak musimy, gdzieś pojawić się stacjonarnie, jesteśmy otwarci na rozmowę i otwarci na krytykę – feedback jest bardzo dla nas ważny,

  • sprawdzone metody oparte na case study – szanujemy portfele naszych klientów, dlatego nigdy nie rekomendujemy działań, których nie jesteśmy pewni. Od początku przestawiamy plan jak to widzimy i jakie cele możemy spełnić w wyznaczonym czasie,

  • dowozimy terminy – umowa podpisana przez nas jest traktowana jak świętość – pacta sunt servanda – rozumiemy, że czasem mogą zdarzyć się nieprzewidziane okoliczności, ale zawsze staramy się sprostać wyzwaniu i na bieżąco informujemy o postępach współpracy,

  • budujemy długotrwałe relacje – nauczyliśmy się, że dobrze obsługując klienta i spełniając zamierzone cele, możemy liczyć na wdzięczność naszych klientów w postaci polecania nas dalej. W świecie marketingu B2B, gdzie co chwile powstaje konkurencyjna firma, taka forma wartości jest bardzo ważna i pielęgnowana przez nas

Zapraszamy do darmowej konsultacji!

Dlaczego warto nawiązać współpracę z SellAbstract?

Mierzalne efekty

Nowe atrakcyjne kanały pozyskiwania klientów - zwiększona konwersja

Zaplanowany content zwiększający sprzedaż

Content oparty na potrzebach potecjalnych klientów, który zachęca do interakcji

Przemyślany content zapewnia zgody marketingowe na działania marketingowe

Zwiększamy Twoją skuteczność domykania leadów - zwiększamy konwersje

Wzrost sprzedaży

Skorzystaj z 15 minut darmowej konsultacji i sprawdź czy możemy Ci pomóc

Skontaktuj się telefonicznie

516-614-913

Skontaktuj się mailowo

kontakt@sellabstract.pl

Gdzie planujemy i tworzymy content zwiększający konwersje?

Spotify

Strona internetowa

Youtube

Instagram

LinkedIn

Facebook

TikTok

Działania bezpośrednie

Jak zwykle zaczynamy współprace?

Warsztat początkowy

01

Analiza działań + analiza rynku konkurencji

Dokładna analiza dotychczasowych działań sprzedażowo-marketingowych, podobnie jak precyzyjna diagnoza mechanika, umożliwia naprawę bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W trakcie warsztatów, analiza konkurencji stanowi kluczowy element, dostarczając niezbędnych danych do opracowania efektywnego planu naprawczego

02

Analiza grupy docelowej i wyznaczonych osób decyzyjnych

Dzięki analizie konkurencji dysponujemy pełnym obrazem możliwości rynkowych, co pozwala ocenić, czy dotychczasowa grupa docelowa była optymalnym wyborem dla naszego Zleceniodawcy. Precyzyjne zidentyfikowanie kluczowych osób decyzyjnych w procesie sprzedaży umożliwia znaczące skrócenie cyklu sprzedażowego oraz zwiększenie jego efektywności.

03

Analiza osób decyzyjnych i ich najczęstszych problemów, wyzwań, obiekcji, które mogą występować w czasie procesu zakupowego.

Analiza osób decyzyjnych oraz ich najczęstszych problemów, wyzwań i obiekcji, które mogą pojawić się w trakcie procesu zakupowego, pozwala na lepsze dopasowanie strategii sprzedażowej. Zrozumienie tych kluczowych aspektów umożliwia skuteczniejsze adresowanie potrzeb klientów, a także na tworzenie odpowiedniego contentu, co przekłada się na wyższą efektywność i sukces transakcji.

04

Wypracowanie propozycji wartości i contentu opartego na mocnym źródle siły

Rzetelne opracowanie trzech kluczowych punktów z warsztatu początkowego pozwala nam precyzyjnie określić kierunek i formę contentu, który będzie odpowiadał na potrzeby, problemy i wyzwania klientów. Dobrze przemyślany content wspiera dział sprzedaży w skutecznym neutralizowaniu potencjalnych obiekcji klientów. Nasza starannie ukształtowana propozycja wartości, oparta na solidnych fundamentach, zapewni nam przewagę rynkową oraz unikalną wartość, trudną do skopiowania przez konkurencję.

Skorzystaj z 15 minut darmowej konsultacji, gdzie będziemy mogli porozmawiać o Twoim wyzwaniu i wspólnie ocenimy czy możemy Ci pomóc.

Skontaktuj się telefonicznie

516-614-913

Skontaktuj się mailowo

kontakt@sellabstract.pl